۱۶:۰۷ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
وزیر ورزش و جوانان:

۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه چمران آمل اختصاص داده می‌شود

۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه چمران آمل اختصاص داده می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اجرای طرح های توسعه‌ای در ورزشگاه شهید چمران آمل مصوب شد.

به گزارش کاسپین24| سید حمید سجادی در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهید چمران آمل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متاسفانه در برخی از ورزشگاه های کشور از جمله این ورزشگاه بجای استفاده از چمن طبیعی از چمن مصنوعی استفاده شد که برای ایمنی و سلامت ورزشکاران و همچنین افزایش کیفیت و برگزاری مسابقات باید این رویه در استان هایی که مشکل کمبود آب ندارند، اصلاح شود.

وی خاطر نشان کرد: کیفیت ورزشگاه چمران آمل خوب است اما با شرایط آرمانی برای برگزاری مسابقات حرفه ای فوتبال و دیگر ورزش ها فاصله زیادی دارد که برای رفع این نقص ها برنامه‌ای در دست اجرا داریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: جانمایی و ساخت محل نگهبانی، ورودی مناسب برای ورود تماشاگران میزبان و مهمان و همچنین تکمیل نور ورزشگاه از دغدغه هایی است که دولت برای رفع آن در این ورزشگاه برنامه ریزی کرده است.

سجادی افزود: تا پایان بهمن امسال با همکاری مجری طرح مشکل نور ورزشگاه چمران آمل حل خواهد شد و اکنون گنجایش این ورزشگاه سه هزار و ۸۰۰ نفر است که در صورت نبود مشکل فنی تلاش داریم تا ۵۰۰ صندلی دیگر هم در آن بگنجانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پیست دو و میدانی این ورزشگاه هم در صورت نیاز اصلاح خواهد شد و در مجموع برای رفع مشکلات مطرح شده حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که به زودی مراحل تخصیص آن انجام می شود.


استادیوم شهید چمران آمل پس از ۱۶ سال به بهره‌برداری رسید و فاز نخست استادیوم پنج هزار نفری شهید چمران آمل پس از ۱۶ سال سرانجام روز دوشنبه ۲۵ بهمن سال گذشته با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن این وزارتخانه به بهره‌برداری رسید.

ساخت این ورزشگاه سال ۱۳۸۴ آغاز شد و تکمیل آن طی سال های اخیر به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران شهرستان آمل تبدیل شده بود.

سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه به منظور بازدید از زیرساخت های ورزشی شهرستان های آمل و بابل در قالب سفر یک روزه به استان مازندران سفر کرده است.


منبع:ایرنا