۱۱:۱۱ ۱۴۰۰/۷/۲۴

۳ مدال برای مازندران در روز اول مسابقات تکواندو جام فجر

۳ مدال برای مازندران در روز اول مسابقات تکواندو جام فجر

هوگوپوشان مازندران در روز اول مسابقات تکواندو جام فجر مردان، ۳ مدال طلا و برنز کسب کردند.

به گزارش کاسپین24 | هوگوپوشان مازندران با پایان اولین روز از سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر مردان، ۳ مدال طلا و برنز کسب کردند.

سی‌ویکمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در گروه مردان از ۲۳ مهرماه در هتل “پارسیان استقلال” تهران آغاز و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۷۱ تکواندوکار از ۹ کشور ایران، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند و در ۸ وزن ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم پیگیری می‌شود.

امروز و در نخستین روز این رویداد بین‌المللی تکواندوکاران اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم به مصاف یکدیگر رفتند که ۷ نماینده مازندران به مصاف حریفان خود رفتند و صاحب ۳ مدال در ۲ وزن شدند.

دانیال بزرگی با برد‌های پیاپی مقابل حریفانش در وزن ۷۴- کیلوگرم قهرمان این دوره شد و امیررضا صادقیان هم در همین وزن به مدال برنز رسید.

حسن بشیری هوگوپوش وزن ۸۷- کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد و نشان برنز بر گردن آویخت.

رضا حصاری، عرفان جمشیدی، ایمان اکبرزاده و عرفان بزرگی از دیگر تکواندوکاران مازندران در این پیکار‌ها بودند که از کسب مدال بازماندند.

مبارزات تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم فردا (شنبه – ۲۴ مهرماه) برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات ۱G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳/۶ امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.


منبع : باشگاه خبرنگاران