۱۳:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۶
مدیرکل کمیته امداد مازندران:

۶۱ مددجوی مازندرانی دهه فجر امسال صاحبخانه می‌شوند

۶۱ مددجوی مازندرانی دهه فجر امسال صاحبخانه می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت:واحدهای مسکونی با کمک خیران، بسیج سازندگی، کمک بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجو ساخته شد و در دهه فجر به آنها تحویل داده می‌شود.

به گزارش کاسپین۲۴| رضا نوروزی با بیان اینکه در دهه فجر ۶۱ مددجو، تحت پوشش کمیته امداد مازندران صاحبخانه می‌شوندو بااشاره به سایر برنامه‌های کمیته امداد مازندران در دهه فجر افزود: یکی از برنامه‌های این نهاد در دهه فجر دیداربا مددجویان با حضور مسئولان و خیران در قالب طرح مفتاح الجنه با هدف گسترش فرهنگ انفاق و احسان است که در این دیدارها خیران و مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و در صدد رفع آن بر می آیند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای و پایدار سازی مشاغل برای مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر است، تصریح کرد: ۷۹ طرح اشتغال در این ایام به مددجویان تحت حمایت در استان واگذار می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه در دهه فجر برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره قرآنی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس، مسابقات فرهنگی و.... از جمله برنامه‌ها است.

خاطر نشان می‌شود: در مازندران ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

منبع:خبرگزاری مهر