۱۷:۲۲ ۱۴۰۱/۱/۱۴

۶۳ درصد دانش آموزان مازندرانی درگیر فقر آموزشی

۶۳ درصد دانش آموزان مازندرانی درگیر فقر آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به فقر آموزشی ۶۳ درصدی به دلیل شیوع کرونا گفت: این مسئله باید با آموزش های حضوری جبران شود.

به گزارش کاسپین24 | علیرضا سعدی پور صبح یکشنبه در حاشیه آئین بازگشایی حضوری مدارس در ساری با اشاره به اینکه در دوران کرونا با آموزش‌های مجازی و غیرحضوری ۶۳ درصد فقر آموزشی و یادگیری از دست رفته داریم، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا عملاً سه سال تحصیلی را از دست دادیم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اظهار داشت: پایش ها و رصدهای مشترک توسط دانشگاه علوم پزشکی و آموزش وپرورش در تمامی مناطق انجام می‌شود و خانواده‌ها خواستار آن هستند که کلاس‌ها به صورت حضوری باشند.

وی گفت: همه همکاران رصد و پایش می‌کنند تا پروتکل‌ها رعایت شود و اگر دانش آموزی بیمار بود و عذر موجه داشت آموزش‌ها از طریق مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

سعدی پور با تاکید براینکه باید یادگیری‌های از دست رفته را جبران کنیم درباره لباس متحدالشکل دانش آموزی گفت: هیچ اجباری برای استفاده از چنین لباسی نیست ولی زدن ماسک به عنوان یک پروتکل ضروری باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: سرویس‌های مدارس در حال پیگیری است تا دانش آموزان شاداب و بانشاط در مدارس حضور یابند و از این رو خواستار همکاری خانواده‌ها هستیم.


منبع : مهر