۱۲:۲۹ ۱۳۹۹/۲/۱۵

۶ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران فسخ شد

۶ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران فسخ شد

شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد که قرارداد ۶ واحد صنعتی و تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان فسخ و ۲۲ هزار متر مربع زمین محل اجرای این قراردادها آزاد شد.

به گزارش کاسپین۲۴|پرونده این قراردادها که طرف های آن نتوانستند به تعهداتشان در زمان مقرر برای ساخت و فعال کردن کارگاه عمل کنند پس از طرح در نخستین جلسه داوری و حل اختلاف سال جاری لغو شد.

بنابر این گزارش در این نشست که پرونده ۹ قرارداد راکد و غیرفعال مطرح شد ، نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان داور حضور داشت.

همچنین در این نشست داوری برای سه فقره قرارداد که ۲۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین شهرک های صنعتی را در اختیار دارند ، رای به اعطای مهلت مجدد صادر شد.

با توجه به کمبود زمین در استان مازندران ، تعیین تکلیف زمین‌های راکد و غیرفعال و واگذاری زمین به سرمایه گذاران جدید ، زمینه ورود سرمایه گذاران دارای اهلیت در طرح های تولیدی و صنعتی را فراهم می کند.

پارسال نیز شرکت شهرک های صنعتی مازندران با برگزاری نشست های داوری و حل اختلاف ، چند قرارداد راکد را که ۱۲۶ هزار مترمربع زمین را در اختیار داشتند ، فسخ کرد. همچنین در این سال به طرف های قرارداد ۸۷ هزار و ۹۳۲ متر مربع زمین نیز مهلت مجدد برای اجرای طرح داده شد.

مازندران ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی به وصعت یکهزار و ۹۲۳ هکتار دارد. میانگین زمین هر شهرک صنعتی در این استان ۵۰ هکتار است که اغلب آن در مناطق مرکزی و شرق استان قرار دارند.

منبع:روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران