۷۵درصد تماسهای تلفنی با آتش نشانی ساری در ۸ روز گذشته مزاحمی بوده است.
به گزارش کاسپین۲۴|رئیس سازمان آتش نشانی ساری با بیان اینکه در هشت روز اخیر دو هزار و ۵۸۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گرفته شد گفت: مزاحمت تلفنی ۷۵درصد تماسهای آتش نشانی ساری را تشکیل میدهد.
علی دومیر کلایی افزود:مزاحمت تلفنی خستگی تیم همیشه بیدار سامانه ۱۲۵ را بیشتر میکند.
او به ۳۰۰ تماس برای امداد و نجات شهروندان اشاره کرد و گفت: از ۳۰۰ تماسی که با سازمان آتش نشانی گرفته شد بیش از ۴۰ عملیات امداد و نجات از ایستگاههای مختلف آتش نشانی ساری به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی ساری افزود: از نجات صاحبخانه در پشت بام منزل مسکونی تا نجات شهروندان از داخل خودروی آتش گرفته را همکاران با سرعت و دقت به سرانجام رساندند.
دومیر کلایی به مقدم بودن ایمنی در کار اشاره کرد و گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری ساری با شش ایستگاه و تیم واکنش سریع سازمان در تمام شیفتهای کاری برای امداد و نجات شهروندان آماده فداکاری است.
منبع:خبرگزاری صداوسیما