۱۹:۴۹ ۱۴۰۰/۸/۱۶

۹۵ درصد پروژه های مسکن مهر مازندران تکمیل و تحویل شده است

۹۵ درصد پروژه های مسکن مهر مازندران تکمیل و تحویل شده است

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به تکمیل ۹۵ درصد واحدهای مسکن مهر گفت: ۷۳۲ واحد باقیمانده تا آذرماه تکمیل می شود.

به گزارش کاسپین24 | سید محمد نظری با بیان اینکه فرصت ثبت نام در سامانه ملی املاک و ثبت مشخصات املاک و خانه‌های خالی تا پایان آذرماه تمدید شده است، افزود: تمامی مالکان و مستأجران می‌توانند با مراجعه به این سامانه مشخصات املاک را ثبت کنند.

وی با اظهار اینکه در صورت عدم ثبت جرایمی نظیر ۱۰ برابر شدن مالیات درنظر گرفته می‌شود، افزود: اگر به هر دلیلی از پرداخت مالیات امتناع شود، پرونده‌های آن در محاکم قضائی مطرح می‌شود.

وی با عنوان اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه املاک اسکان نسبت به ثبت مشخصات املاک اقدام کنند، گفت: مستندات مدارک باید در سامانه بارگذاری شود.

نظری با اشاره به اینکه ۷۳۲ واحد مسکن مهر در استان باید تکمیل شود، گفت: تاکنون بیش از ۹۵ درصد واحدهای مسکن مهر در استان تعیین تکلیف وتحویل شد و ۷۳۲ واحد نیز تا پایان آذرماه باید تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره مسکن ملی گفت: برای مرحله اول ثبت نام در ۲۱ شهر انجام می‌شود و در مراحل بعدی برای شهرهای دیگر ثبت نام از متقاضیان صورت می‌گیرد.


منبع : مهر