۱۲:۱۰ ۱۴۰۰/۱۱/۵
2K

چگونگی شناسایی انگیزه های رفتاری توسط رسانه ها

آیا تاکنون در تصمیم‌گیری‌هایتان متوجه شده‌اید که چه روش‌های اقناعی بر روی شما تأثیرگذار بوده است؟ تئوری عمل منطقی یکی از الگوهای اقناعی است که توسط فیشبین و آیزن طراحی شده است. طبق این الگو، اقناع زمانی اتفاق می‌افتد که باورها و اعتقادات فرد درباره موضوع موردنظر تغییر یابد. تغییر باورها منجر به تغییر نگرش‌ها و به دنبال آن به وجود آمدن باورها و عقاید جدید می‌شود.

دانلود ویدیو