6 مرحله برای خانه تکانی شب عید
6 مرحله برای خانه تکانی شب عید خانه تکانی از روسم عید در سرتاسر کشورمان است که به مناسب فرا رسیدن سال نو خانه را تمیز و زیبا می کنیم و از این تمیزی احساس لذت می کنیم.
گیاهان آپارتمانی آرامبخش و کاهش دهنده استرس
گیاهان آپارتمانی آرامبخش و کاهش دهنده استرس گیاهان آپارتمانی علاوه بر زیبایی فواید دیگری هم دارند که یکی ازاین ویژگی ها ضد استرس بودن آنها است. پس در هنگام خرید به ویژگی آنها بیشتر دقت کنید.
زمان کاشت سبزه عید نوروز دانه های مختلف
زمان کاشت سبزه عید نوروز دانه های مختلف سبزه عید مهم ترین سین در هفت سین است. خانم های کدبانو قبل از سال نو در تکاپو برای تهیه آن هستند اما برای داشتن سبزه ای زیبا باید زمان کاشت دانه ها را بدانند.
شوینده هایی که ترکیبشان خطرناک است
در خانه تکانی به این نکات توجه کنید شوینده هایی که ترکیبشان خطرناک است بسیاری از انسانها بر این باورند که ترکیب برخی شوینده ها باهم باعث تمیزی بیشتری می شود اما اینگونه نیست ترکیب بعضی از مواد شوینده باهم عوارض مرگباری خواهد داشت.
وسایلی برای شیک تر شدن دکوراسیون داخلی خانه
وسایلی برای شیک تر شدن دکوراسیون داخلی خانه اگر شماهم به فکر تغییرات کوچکی در منزلتان هستید اما نمیخواهید هزینه زیادی کنید و وسایل بزرگی را تغییر دهید میتوانید از ترفند های این مطلب استفاده کنید.
ترفندهایی ساده برای داشتن زندگی بدون استرس
ترفندهایی ساده برای داشتن زندگی بدون استرس در زندگی این همه تلاش و کوشش برای رسیدن به آرامش است پس زندگی بدون استرس گزینه ی مهمی است که همه به آن می اندیشیم ، برای کسب آن ساده عمل کنید.
راز نگهداری بهتر میوه و سبزیجات کنار هم
راز نگهداری بهتر میوه و سبزیجات کنار هم اصلی ترین راز برای نگهداری تازه و طولانی مدت از میوه و سبزیجات، کنار هم قرار ندادن برخی از آنها برای مدت طولانی است.
با زباله‌های خانگی کمپوست بسازید
با زباله‌های خانگی کمپوست بسازید چرا وقتی می‌توانیم از زباله‌های خانگی خودمان بهترین کود را بسازیم آنها را دور میریزیم و محیط زیست خود را آلوده می‌کنیم؟ با تهیه کمپوست از برخی زباله‌های تر می‌توانیم به ب...
به خودت برچسب نزن!
به خودت برچسب نزن! هرکسی خودش را با یک سری صفات تعریف می‌کند که در خودش می‌شناسد و احتمالاً هم آن صفات واقعی است؛ اما آیا ممکن است این تعریف‌ها مثل یک دست‌انداز باشد و ما را درخودش گیر بی...
آموزش کامل خشک کردن میوه های پاییزه و زمستانی
آموزش کامل خشک کردن میوه های پاییزه و زمستانی برای مصرف طولانی مدت از میوه های پاییزی و زمستانی در تمام فصول سال می توانید از روش های مختلف تهیه چیپس میوه یا خشک کردن میوه ها استفاده کنید.
کاربردهای متفاوت پوست پرتقال در آشپزی و باغبانی
کاربردهای متفاوت پوست پرتقال در آشپزی و باغبانی پوست پرتقال که اکثر افراد آن را در سطل زباله می ریزند فواید بسیاز زیاد و جالبی دارد مثل خوشبو کننده بدن، محیط ، کفش و غیره.
اشتباهات رایج در خرید مواد غذایی
اشتباهات رایج در خرید مواد غذایی اصول خرید مواد غذایی را بیاموزید تا از اشتباهات رایج در هنگام خرید مواد غذایی که باعث صرف هزینه های هنگفت می شود، مصون بمانید.
آموزش نحوه کاشت سبزیجات در خانه
آموزش نحوه کاشت سبزیجات در خانه بذر هر نوع سبزی مانند تره، شاهی، شنبلیله، ریحان، جعفری، گوجه فرنگی، فلفل رنگی،را در هر فصلی می توان در آپارتمان چه در بسترهای خاکی و چه غیرخاکی کاشت.
نحوه صحیح درزگیری پنجره های خانه
نحوه صحیح درزگیری پنجره های خانه هوای سرد پاییز و زمستان و پاک کردن گرد و غبار از روی سطوح منزل می تواند نیاز به درزگیری پنجره ها را ضروری کرده و ما را وادار به چاره جویی کند.
دورریزمواد غذایی را با این راهکارها کاهش دهید
دورریزمواد غذایی را با این راهکارها کاهش دهید با روش‌هایی که اینجا معرفی کردیم هم جلوی تخریب محیط زیست رو بگیرید، هم دورریز مواد غذایی نداشته باشید.
مفهوم فداکاری در زندگی مشترک
مفهوم فداکاری در زندگی مشترک در زندگی مشترک و روابط عاطفی رفتارهایی وجود دارد که باعث بهم خوردگی رابطه و تضعیف روحیه می‌شود که آگاهی از آنها می‌تواند به شما درداشتن زندگی شیرین کمک کند.
چگونه از هاپیرها خرید بهینه کنیم؟
چگونه از هاپیرها خرید بهینه کنیم؟ حتما بارها برایتان پیش آمده که برای خرید چند قلم جنس راهی هایپرها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شده اید، اما برخلاف انتظار با یک سبد پر از اجناسی که برنامه‌ای برای خریدشان نداش...
بهترین فرش برای خانه های کوچک
بهترین فرش برای خانه های کوچک راهنمای انتخاب فرش برای خانه کوچک در مرحله اول با هدف بزرگ نشان دادن فضا، صورت میگیرد تا با استفاده از سلیقه و دقت در انتخاب جزئیات، خانه ای که چندان بزرگ نیست را با این ...
راه های مدیریت فضای نشیمن کوچک
راه های مدیریت فضای نشیمن کوچک در این مطلب 6 راه حل عالی و کاربردی برای مدیریت فضا و برگنمایی اتاق نشیمن های کوچک را به شما معرفی می کنیم.
با این ترفند ها جلوی ولخرجیتان را بگیرید
با این ترفند ها جلوی ولخرجیتان را بگیرید احتمالاً برایتان پیش آمده که فقط برای خرید یکی دو قلم جنس وارد فروشگاه شده باشید، اما در نهایت، با چند کیسه پر از اجناس مختلف از آنجا بیرون آمده باشید ،در مطلب زیر ترفند‌...
روش هایی برای تمیز کردن بطری آب
روش هایی برای تمیز کردن بطری آب برای همه شما پیش آماده است که در هنگام شستشو ظروف های پلاستیکی دچار مشکل شده باشید ما در این مطلب از پرشین وی قصد داریم نکات و تمیز کردن بطری های پلاستیکی را برایتان به ا...
نکات مهم در نگهداری از سرکه سیب در خانه
نکات مهم در نگهداری از سرکه سیب در خانه سرکه سیب یکی از مواد پر کاربرد است. با توجه به فواید زیاد سرکه سیب خیلی از خانم های خانه دار تلاش می کنند همیشه یک یا چند بطری از این ماده را در خانه داشته باشند. ولی بیش...