۱۲:۳۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران خبر داد

آثار برتر خبرنگاران با موضوع کرونا معرفی می‌شود

آثار برتر خبرنگاران با موضوع کرونا معرفی می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره بر اهمیت تولید محتوا در زمان بحران، گفت: خانه مطبوعات به سه تولید محتوا با موضوع کرونا جایزه نقدی پرداخت می‌کند.

به گزارش کاسپین24| سینا قربانی با اشاره بر ضرورت تولید محتوا صحیح در مواقع بحران، افزود: اطلاع رسانی به موقع موجب کاهش بحران می‌شود، اغلب رسانه‌ها با ضعف در تولید محتوا روبرو هستند و در مواقع بحران همین ضعف موجب دامن زدن به شایعات می‌شود.

وی تصریح کرد: رسانه‌های محلی به دلیل ضعف در تولید محتوا به ناچار در مواقع بحران به طبع نیازهای مخاطبین خود دست به انتشار شایعات می‌زنند و در بیشتر اوقات ناخواسته بازنشر دهنده اخبار رسانه‌های خارج‌نشین می‌شوند.

قربانی با اشاره به پرداخت هدیه نقدی توسط خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به سه تولید محتوا برتر با موضوع کرونا ویروس، اظهار کرد: در سه بخش گزارش، خبر و عکس که با موضوع ویروس کرونا در سرپرستی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های استان و پایگاه‌های خبری مازندران در بازه زمانی پنجم الی بیستم اسفند ماه امسال منتشر شده باشد، هدیه نقدی تعلق می‌گیرد.

این مسؤول بیان کرد: در رابطه با شیوه انتخاب سه محتوای برتر، هر خبرنگار می‌تواند یک اثر با موضوع کرونا ویروس به شماره دبیرخانه که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود ارسال کند تا توسط سه داور که از بین خبرنگاران مازندران انتخاب می‌شود، مورد داوری قرار بگیرد.

وی در پایان تأکید کرد: هر خبرنگار می‌تواند یک اثر که در یکی از سرپرستی‌های خبرگزاری، روزنامه های استان و پایگاه‌های خبری منتشر شده است را به شماره دبیرخانه ارسال کند.


منبع:خبرگزاری فارس