۱۸:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۱۵

آخرین جزئیات حادثه اتوبوس در جاده سوادکوه

آخرین جزئیات حادثه اتوبوس در جاده سوادکوه

اورژانس مازندران اعلام کرد برخورد یک دستگاه اتوبوس با چند خودروی سواری در محور سوادکوه ۵ کشته و ۴۱ زخمی داشت.

به گزارش کاسپین24 | روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد امروز یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، به دنبال اعلام حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس به چند خودرو در محور سوادکوه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، ۸ دستگاه آمبولانس اورژانس یکدستگاه اتوبوس آمبولانس، و بالگرد اورژانس مازندران به منطقه اعزام شدند.

در این حادثه متاسفانه ۵ نفر جان باختند و ۴۱ نفر مصدوم شده بودند که پس از انتقال به بیمارستان شهدای زیراب به سایر بیمارستان‌ها متتقل شدند.

بر اساس این گزارش ۴ مصدوم توسط بالگرد به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل، ۱۳ مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، ۴ مصدوم به بیمارستان ولیعصر (عج) قائم‌شهر، یک مصدوم به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل شدند و ۱۹ مصدوم نیز در بیمارستان شهدای زیراب اقدامات درمانی سرپایی دریافت نمودند.

اتوبوس عازم گلستان بود

به گفته مدیر کل حمل و نقل و راهداری استان گلستان این اتوبوس اسکانیا متعلق به یک شرکت مسافربری در گنبدکاووس بود که دیروز ساعت ۱۱ و ۴۵دقیقه با ۴۳ مسافر از مرز مهران حرکت کرده بود و بررسی‌ها نشان می‌دهد اتوبوس هنگام بروز حادثه سرعت مجاز داشت، اما به گفته راننده سیستم ترمز به خوبی عمل نکرد.

پنج نفری که در این حادثه کشته شدند از سرنشینان خودرو سواری و افرادی هستند که برای استراحت در کنار جاده حضور داشتند.


منبع : باشگاه خبرنگاران