۱۵:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۲۴

آخرین وضعیت ترافیک خودرویی در جاده چالوس و محور هراز

آخرین وضعیت ترافیک خودرویی در جاده چالوس و محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در جاده کندوان، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

به گزارش کاسپین24 | سرهنگ یدالله جهان تاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب جاده چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است، اظهار کرد:

وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله نیز سنگین است.

وی افزود: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل لاسم تا شاهاندشت و وانا تا بایجان و همچنین در مسیر شمال به جنوب این جاده در محدوده های سه راهی چلاو و بایجان، تردد خودروها سنگین اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران محور فیروزکوه را بارانی اعلام کرد و گفت: محور چالوس بارانی و مه گرفته است اما در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

این مسئول تصریح کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده های دماوند، پل سفید و شیرگاه، ترافیک خودرو سنگین است.

جهان تاب سرعت و سبقت غیرمجاز، صحبت کردن با تلفن همراه، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز دانست و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند.

وی افزود: در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


منبع : ایسنا