۱۶:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۳۰
پرونده ویژه در کاسپین24/

آزمون سخت استاندار مازندران در رامسر/حسین زادگان در دوراهی فشار گیلانی ها!

آزمون سخت استاندار مازندران در رامسر/حسین زادگان در دوراهی فشار گیلانی ها!

استاندار مازندران در ابتدای کارش با آزمونی سخت در شهرستان رامسر مواجه شد،که گذر از این آزمون نشان دهنده توجه وی به نظر مردم و میزان سفارش پذیری است.

به گزارش کاسپین 24، احمدحسین زادگان استاندار مازندران که انتصابش موجی از شادمانی و امید را در سطح استان مازندران به همراه داشت، در روزهای اخیر اقدامات و تحرکاتش در زمینه های مختلف مورد تحسین عموم مردم قرار گرفت.

حسین زادگان که سه شعار محوری امید اجتماعی، اعتدال سیاسی و تدبیر اقتصادی را سرلوحه کارش قرار داده بر آن است تا بتواند با نگاه یکپارچه به مازندران امید و توسعه را در سطح استان به بار بنشاند؛اما حسین زادگان در ابتدای کارش با آزمونی سخت در شهرستان رامسر مواجه شده است که گذر از این آزمون نشان دهنده توجه وی به نظر مردم و میزان سفارش پذیری وی از پدرخوانده‌های منطقه را دارد.

براساس این گزارش؛ پدرخوانده های شهر رامسر با همکاری یکی از نمایندگان استان گیلان در تلاش هستند با فشار به رئیس گیلانی سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشور بتوانند از این طریق به استاندار تازه منصوب شده مازندران،امضای حکم شهردار پرحاشیه رامسر را تحمیل نمایند.

این در حالی است که حواشی این شهردار در استان گیلان باعث شده بود وزارت کشور و هیئت رسیدگی به تخلفات اداری در نامه‌ای رسمی خواستار برکناری وی شوند و در نظرسنجی رسانه‌های غرب مازندران نیز این فرد کمترین رای را کسب کرده بود که هام اکنون به لطف و فشار پیاپی پدرخوانده‌های شهر رامسر به شورای شهر توانست سه رای حداقلی را کسب کند تا شاید با همین فشارها بتواند تایید صلاحیتش را در این شهر اخذ کند.

اما اینکه حسین زادگان در اولین آزمونش در برابر خواسته های مردم رامسر سربلند بیرون می‌آید یا تسلیم فشار پدرخوانده‌ها می‌شود، موضوعی است که در روزهای آتی بر همگان مشخص خواهد شد و شاید فقط یک امضای حسین زادگان برای همیشه چهره او را در بین مردم رامسر نمایان سازد!