ادارات مازندران به خارج از شهر ساری منتقل می‌شوند
ادارات مازندران به خارج از شهر ساری منتقل می‌شوند استاندار مازندران گفت که سایت اداری استان با هدف مدیریت و کنترل ترافیک سطح شهر ، کاهش هزینه ها، تسهیل دسترسی مردم به ادارات و پیشبرد امور اداری آنان در خارج شهر ساری ساخت...
جایگاه موثر سمن ها در تحقق جهش تولید
جایگاه موثر سمن ها در تحقق جهش تولید استاندار مازندران گفت:سمن ها در صیانت از مواریث ملی و طبیعی و تحقق جهش تولید و ماموریت های دولت در بخش های مختلف نقش بسیار مهمی دارند.
ضرورت معرفی مازندران به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اکو
استاندار مازندران : ضرورت معرفی مازندران به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اکو استاندار مازندران گفت: همه برای معرفی مازندران به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو ورود کنند.
هفته سوم اعمال محدودیت‌های کرونایی در مازندران
هفته سوم اعمال محدودیت‌های کرونایی در مازندران محدودیت‌های جدید کرونایی همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران وارد سومین هفته شد.
لزوم بررسی وضعیت عمرانی مازندران
استاندار مازندران مطرح کرد لزوم بررسی وضعیت عمرانی مازندران استاندار مازندران گفت:شرایط و وضعیت عمرانی استان باید بررسی و آنالیز شود تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی و برطرف کرد.
توسعه حمل و نقل هوایی موجب اعتلای صادرات محصولات مازندران
توسعه حمل و نقل هوایی موجب اعتلای صادرات محصولات مازندران استاندار مازندران گفت:توسعه حمل و نقل هوایی موجب اعتلای صادرات محصولات مازندران می شود.
مازندران جز استان های حاد و بحرانی کرونا نیست
مازندران جز استان های حاد و بحرانی کرونا نیست استاندار مازندران گفت: هرچند شیوع ویروس کرونا در استان با رشد مواجه بوده اما به خاطر رعایت مردم در شمار استان های حاد و بحرانی قرار نداریم.
سهم بری عادلانه مازندران از بودجه سال ۱۴۰۰
سهم بری عادلانه مازندران از بودجه سال ۱۴۰۰ استاندار مازندران بر سهم بری عادلانه استان از بودجه سال ۱۴۰۰ با توجه به ظرفیت های بیشمار این منطقه تاکید کرد.
پیگیر جذب اعتبارات باقیمانده سفر نوبخت به مازندران هستیم
استاندار مازندران: پیگیر جذب اعتبارات باقیمانده سفر نوبخت به مازندران هستیم استاندار مازندران با بیان این که بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر معاون رئیس جمهور به استان جذب شده است، گفت: پیگیر جذب اعتبارات باقیمانده سفر هستیم.
استاندار مازندران : کرونا و معیشت مردم، اولویت فرمانداران باشد
استاندار مازندران : کرونا و معیشت مردم، اولویت فرمانداران باشد استاندار مازندران بر ضرورت پرهیز از هرگونه تقابل برقرار کردن میان سلامت و معیشت مردم تاکید کرد و گفت : کرونا و معیشت مردم باید اولویت فرمانداران در تمامی شهرستان‌های استا...
لزوم افزایش بیش از ۱.۵ درصدی نرخ رشد جمعیت مازندران تا سال ۱۴۰۰
استاندار مازندران مطرح کرد لزوم افزایش بیش از ۱.۵ درصدی نرخ رشد جمعیت مازندران تا سال ۱۴۰۰ براساس یایست های ابلاغی رهبر، در تلاشیم تا با برنامه های مدون نرخ رشد جمعیتی مازندران به بیش از ۱.۵درصد تا سال ۱۴۰۰ برسد.
بانک های خصوصی در توسعه اقتصادی مازندران سهمی ندارند
استاندار مازندران: بانک های خصوصی در توسعه اقتصادی مازندران سهمی ندارند بانک‌های خصوصی با وجود جذب سپرده‌های مردمی نقشی در توسعه استان مازندران ندارند.
بانک پاسارگاد مازندران حامی یا مانع تولید!
کاسپین24 گزارش می دهد بانک پاسارگاد مازندران حامی یا مانع تولید! احمد حسین زادگان استاندار مازندران که بارها در مصاحبه های مطبوعاتی از عملکرد مثبت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مازندران گفته است این روزها یا خبر ندارد که مصوبات آن ست...
تصمیمات کرونایی با امنیت مردم مرتبط است
استاندار مازندران: تصمیمات کرونایی با امنیت مردم مرتبط است اداره امور کشور در شرایط کرونایی و تحریم نیازمند رفتار عاقلانه و به دور از هیجان‌زدگی و برخورد احساسی است ، چرا که تصمیمات کرونایی در این وضعیت با امنیت مردم مرتبط است.
سالن ورزشی سرپوشیده ۱۰ هزار نفری آمل تخریب نمی شود
استاندار مازندران: سالن ورزشی سرپوشیده ۱۰ هزار نفری آمل تخریب نمی شود سالن ورزشی ۱۰ هزار نفری باشگاه کاله آمل به عنوان دومین سالن ورزشی سرپوشیده کشور بوده و نه تنها تخریب نمی شود بلکه موانع ساخت آن رفع می شود.
فرسایشی شدن تصمیمات و مصوبات در فرآیند اداری چالش مازندران
فرسایشی شدن تصمیمات و مصوبات در فرآیند اداری چالش مازندران استاندار مازندران گفت: فرسایشی شدن تصمیمات و مصوبات در فرآیند اداری در دستگاه های اجرایی از چالش های مازندران است.
گردشگری مازندران تعطیل‌بردار نیست
استاندارمازندران: گردشگری مازندران تعطیل‌بردار نیست استاندار مازندران تعطیلی بخش گردشگری استان برای مقابله با کرونا را غیرممکن توصیف کرد و گفت: تعطیلی گردشگری می‌توانست و می‌تواند اقتصاد مازندران را به سمت فاجعه پیش ببرد و...
روابط خارجی مازندران در سالی که گذشت
روابط خارجی مازندران در سالی که گذشت سال گذشته هیات‌های مختلفی از کشورهای دور و نزدیک به مازندران سفرکردند،توافق های نامه متعددی امضا شد و برخی از این توافق نامه ها عملی شده و منجر به مبادلات تجاری یا فرهنگی...
مجریان وظیفه دارند انتخابات را بی طرفانه برگزار کنند
استاندار مازندران: مجریان وظیفه دارند انتخابات را بی طرفانه برگزار کنند استاندار مازندران، انتخابات بی طرفانه، سالم و قانونمند را وظیفه اصلی مجریان انتخابات دانست.
سازمان پسماند در مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران: سازمان پسماند در مازندران ایجاد می شود استاندار مازندران،گفت:برای حل معضل پسماند سازمان جدیدی به نام پسماند ایجاد خواهیم کرد.
ورود استاندار مازندران به موضوع مرگ دسته‌جمعی پرندگان مهاجر
ورود استاندار مازندران به موضوع مرگ دسته‌جمعی پرندگان مهاجر استاندار مازندران از دستگاه‌های ذیربط بویژه دامپزشکی و محیط زیست خواست تا پیگیری‌هایشان را به صورت جدی برای مشخص شدن مرگ دسته‌جمعی پرندگان مهاجر در میانکاله ادامه دهند.
۱۰۰ واحد صنعتی مازندران به چرخه تولید بازگشت
استاندار مازندران خبر داد: ۱۰۰ واحد صنعتی مازندران به چرخه تولید بازگشت استاندار مازندران گفت: تاکنون ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان با رفع مشکلات فراروی به چرخه تولید بازگشتند.
سبقت جوانان برای داوطلبی در انتخابات مجلس در مازندران
استاندار مازندران مطرح کرد: سبقت جوانان برای داوطلبی در انتخابات مجلس در مازندران استاندار مازندران،گفت : در انتخابات امسال بیش از ۲۵ درصد از داوطلبان دارای میانگین سنی ۳۰ تا ۴۰ سال هستند که در مقایسه با دوره گذشته نشانگر افزایش ۳۰ درصدی اقبال این گرو...
نگاه تک بُعدی، مهاجرت معکوس به روستاها را عملی نکرد
استاندار مازندران : نگاه تک بُعدی، مهاجرت معکوس به روستاها را عملی نکرد کاسپین24/استاندار مازندران نگاه صرف کشاورزی به اقتصاد روستا را آسیب زننده برای این مناطق دانست و گفت : در دهه‌های اخیر این نگاه تک بُعدی به اقتصاد روستاهای مازندران باعث ...
استاندار و این راه سَخت
نگاهی به واقعیت‌ها و دستاوردهای منطقه آزاد در مازندران؛ استاندار و این راه سَخت کاسپین24/آنچه امروز نگاه ها را نسبت به مصوب شدن منطقه آزاد تجاری در مازندران نگران کرده است، عدم اجرای زیرساخت های لازم برای راه اندازی این مناطق آزاد است،در ایام پایانی ...
ایستادگی امروز در جهان را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم
استاندار مازندران در مراسم رژه نیروهای مسلح: ایستادگی امروز در جهان را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم کاسپین24/استاندار مازندران،گفت:ایستادگی امروز در جهان را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم