۱۹:۰۲ ۱۴۰۰/۳/۲۱

آغاز عملیات اجرایی ساخت سایت های جدید تلفن همراه در مازندران

آغاز عملیات اجرایی ساخت سایت های جدید تلفن همراه در مازندران

عملیات اجرایی ساخت هشت سایت جدید تلفن همراه در مازندران آغاز شد.

به گزارش کاسپین24 | سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از آغاز عملیات اجرایی هشت سایت جدید و برخورداری ۱۲ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ خانوار از خدمات نوین ارتباطی خبر داد.

او افزود: اجرای این سایت‌ها در روستا‌های کام، نیکنام ده، یاسل و وازتنگه از شهرستان نور، نیچکوه و زانوس از شهرستان نوشهر و اریم و مرس بزرگ از شهرستان نکا است.

فلاح گفت:با راه اندازی سایت‌های مذکور، روستا‌های اقماری مرس کوچک، سیکا، خوشل و مونج نیز از خدمات تلفن و اینترنت همراه برخوردار خواهند شد و با دسترسی ایجاد شده برای این روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

او ضمن تقدیر از همکاری و تعامل فرماندار شهرستان نکا در اجرای پروژه‌های ارتباطی در این شهرستان، افزود: با تلاش‌های دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکنون پنج سایت جدید در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان راه اندازی شده و ۱۵ روستای منطقه هزارجریب شهرستان نکا که از نقاط محروم استان بوده تحت پوشش صوت و اینترنت پرسرعت قرار گرفته به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

فلاح همچنین از اجرایی شدن دو سایت اریم و مرس بزرگ در آینده نزدیک و پیگیری اجرای دو سایت دیگر این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این سایت‌ها تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نکا از پوشش مطلوب اپراتور‌های تلفن همراه برخوردار خواهند شد.


منبع: باشگاه خبرنگاران