۱۶:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۳۰
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال مطرح کرد:

آمادگی سرمایه گذاری در تمامی شهرهای شمال را داریم

آمادگی سرمایه گذاری در تمامی شهرهای شمال را داریم

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال،گفت: آمادگی سرمایه گذاری در حوزه های زیر ساختی گردشگری را در تمام شهرهای شمال داریم.

به گزارش کاسپین24؛حمیدرضا ربیع پور با اشاره بر اینکه در حال حاضر شرکت  عمران و مسکن شمال  مشغول پروژه های متعدد گردشگری از جمله هتل سازی و باشگاه ساحلی است،اظهار داشت: این  پروژه ها در کنار پروژه های مسکونی در شهرهای مختلف شمال کشور انجام می شود.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال،تصریح کرد: طرح های مختلف و ویژه گردشگری توسط این شرکت در استانهای گیلان و مازندران در حال انجام است.
ربیع پور با تاکید بر اینکه  با اقدامات و برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است آماده میزبانی از گردشگران در تمامی فصول هستیم،بیان داشت:در بعد زیبا سازی مجموعه نمک آبرود و ترمیم تجهیزات و امکانات گردشگری اقدام بسیار خوبی در این مجموعه صورت گرفته و تمام تلاش پرسنل مجموعه این خواهد بود تا بهترین میزبانی را از مسافران داشته باشیم.
دکتر ربیع پور ادامه داد:خوشبختانه بازدیدی که ریاست محترم بنیاد مستضعفان و جانبازان و همینطور آقای کمیلی و خمسه ای بعنوان هیات مدیره در ماههای گذشته از شرکت عمران مسکن شمال و مجموعه نمک آبرود بعمل آوردند از اقدامات انجام شده در مدت زمان حضور بنده بعنوان مدیرعامل ابراز رضایتمندی داشتند.
ربیع پور،گفت: تمام برنامه ها و اقدامات انجام شده در شرکت عمران و مسکن شمال با مصوبه هیات مدیره انجام می شود و خوشبختانه جناب آقای دکتر سعیدی کیا بعنوان رئیس بنیاد مستضعفان و همینطور آقای کمیلی بعنوان مدیرعامل شرکت عمران و مسکن ایران  وآقای  خمسه ای بعنوان عضو هیات مدیره و دیگر اعضای هیات مدیره  نهایت همراهی و همکاری را با این شرکت در انجام برنامه های پیش بینی شده دارند که نهایت تقدیر و تشکر را از این عزیزان دارم.
وی گفت: از زمانی که بعنوان مدیرعامل در این شرکت حاضر شدم تاکید کردم تمام پروژه ها باید بر اساس اصول فنی تعریف شده پیش رود و نظارت بر پروژه ها درخواست اصلی من از معاونت فنی شرکت بوده است.
وی ادامه داد: در استان گیلان و شهر رشت پروژه های مختلفی رو به اتمام است که برای پایان کار با شهرداری مشکلاتی وجود داشت که این مشکلات مرتفع و پروژه جدید در گلسار رشت را آغاز کردیم .
دکتر ربیع پور،افزود: ایجاد شهربازی در شهر رشت و در مسیر رشت به انزلی یکی دیگر از برنامه های این شرکت در استان گیلان بوده که طرح مطالعاتی آن آغاز شده تا ما بتوانیم در کنار فعالیت های عمرانی فعالیت تفریحی و توریستی نیز در استان گیلان داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت مسکن و شمال،خاطرنشان کرد: در استان مازندران هتل بابلسر که قبل از حضور بنده بعنوان مدیرعامل متوقف شده بود مراحل ساخت آن مجددا آغاز گردید و امیدواریم بتوانیم بر اساس زمان تعریف شده شاهد بهره برداری از آن باشیم.
وی بیان داشت: با توجه به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است ابلاغ شد تا در تمام پروژه های در دست اقدام از کالای ایرانی استفاده شود.
وی تصریح کرد: در کلیه مجموعه های این شرکت از جمله نمک آبرود و تمامی پروژه هایی که توسط این شرکت انجام می شود به پیمانکاران ابلاغ شد استفاده از کالای ایرانی در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال با اشاره بر اینکه بزرگ ترین و مجهزترین باشگاه ساحلی کشور واقع در ساحل نمک آبرود با ۱۷۵۰۰ متر زیربنا و اسکله تفریحی در حال ساخت است،اظهار داشت:این پروژه مهم در بهار ۱۳۹۸ به بهره برداری خواهد رسید .
وی ادامه داد: مجتمع مدرن تجاری ۹۰۰۰ متر مربعی نمک آبرود یکی دیگر از پروژه های عمرانی شرکت در نمک آبرود بوده که از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم به زودی آن را به بهره برداری برسانیم.
به گزارش کاسپین24؛ شرکت عمران و مسکن شمال یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان است که دفتر مرکزی این شرکت در چالوس و مجموعه نمک آبرود قرار دارد و سرمایه گذاری های مختلفی را در زمینه های عمرانی در استان های گیلان و مازندران انجام داده است.
مدیرعامل این مجموعه هم اکنون در استان مازندران دکتر حمید رضا ربیع پور شهردار اسبق فریدونکنار و شهر کلاردشت است.