۱۶:۱۷ ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
استاندارمازندران خبرداد:

ابلاغ اعتبار ساخت کمربندی غرب مازندران

ابلاغ اعتبار ساخت کمربندی غرب مازندران

استاندار مازندران از ابلاغ اعتبار مورد نیاز برای ساخت کمربندی غرب استان خبرداد. 

به گزارش کاسپین24 به نقل از ایسنا؛ ربیع فلاح جلودار در دیدار با مردم رامسر گفت: برای بهبود وضعیت دفع زباله و محیط زیست در شهرهای مختلف استان مازندران اقداماتی انجام شد اما حل مشکل زباله نیاز به سرمایه گذاری بزرگی دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی برای ساماندهی زباله در نظر گرفته شده و در تنکابن حدود ۹ میلیارد تومان از دفتر مقام معظم رهبری اعتبار برای این امر اختصاص یافته است، افزود: طبق مکاتبات با شهردار رامسر مکانی که در شرایط فعلی زباله به آن حمل می شود مایه نگرانی بوده و باید سرمایه گذاران ورود کرده و مشکلات محیط زیستی این منطقه رفع شود.

فلاح با اشاره به اینکه مدیران وظیفه دارند به تمامی مسایل حوزه مربوط به خود رسیدگی کنند، تصریح کرد: بیش از ۱۰۲ فعالیت که پیش از این متمرکز بوده در تهران به استانداری مازندران محول شده و این اختیارات به شهرستان ها واگذار شد.

استاندار مازندران درباره پروژه های نیمه تمام در استان مازندران تصریح کرد: در استان مازندران بیش از ۵۵۰۰ مورد طرح های نیمه تمام به ارزش ۴۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد و مابقی پروژه های نیمه تمام با تملک دارایی و فعالیت های اقتصادی توسط واحدهای تولیدی نیمه تمام انجام می شود.

وی افزود: در سال جاری بیش از هزار و 500 مورد تسهیلات در بخش کشاورزی و صنعتی پرداخت شد.

استاندار مازندران درباره مشکلات فاضلاب شهرهای مازندران افزود: برای پنج شهرستان در استان مازندران ۲۲۰ میلیون یورو از صندوق توسعه بانک اسلامی به مازندران و در رامسر نیز این بودجه تخصیص داده شده ولی برای خرید زمین با مشکل مواجه هستیم و بین اهالی و دستگاه های اجرایی اختلاف وجود دارد.

وی گفت: برای ایجاد کمربندی در غرب استان مازندران، هچیرود تا رامسر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دریافت و ابلاغ شده است.