۱۴:۴۶ ۱۳۹۶/۳/۲۲
دکتر حمید طاهری پور در ایزدشهر یا ترکیه!

اتفاق عجیب پس از انتشار یک خبر

اتفاق عجیب پس از انتشار یک خبر

اتفاق عجیب پس از انتشار یک خبر در کاسپین24.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی کاسپین24،پس از انتشار خبری مبنی بر دستگیری یک فعال اقتصادی از این رسانه عده ای به این خبر در مازندران واکنش نشان دادند.
پس از انتشار این خبر مدیر روابط عمومی مجموعه اکسین آمل با صاحبان این رسانه تماس گرفته و اذعان نمود دکتر حمید طاهری پور در کشور ترکیه حضور دارد که صاحب امتیاز این رسانه در واکنش به سخنان ،مدیرروابط عمومی مجموعه اکسین اذعان نمود خبر منتشر شده ارتباطی به مدیرعامل محترم اکسین یا آن مجموعه ندارد و جای تعجب دارد که چرا گروه اکسین خبر مذکور را منتسب به خویش دانسته است ؟!
این درحالی است که، دو رسانه محلی آملی روز گذشته پس از انتشار خبر دستگیری یک فعال اقتصادی ،  خبری را به نقل از مدیرعامل مجموعه اکسین منتشر نموده اند که در این خبر بر خلاف اظهارات مدیر روابط عمومی اکسین مبنی بر حضور طاهری پور در ترکیه ، اشاره شده است که دکتر طاهری پور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران منطقه توریستی ایزد شهر حاضر و بیاناتی در خصوص عملکرد مجموعه وزین اکسین داشته است.

سینا قربانی در گفت و گوی با خبرنگار کاسپین24 با اشاره بر اینکه پایگاه خبری کاسپین24 از بدو تاسیس تاکنون همواره انتشار اخبار مربوط به فعالان اقتصادی را به عنوان یک رسالت برای خویش دانسته است،افزود :افراد از انتساب این خبر به مجموعه خاصی جدا خودداری کنند تا خبر تکمیلی از مقامات رسمی اعلام گردد.