۱۷:۱۷ ۱۴۰۳/۱/۲۱

اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از امروز

اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از امروز

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | سرهنگ جهان تاب فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های مواصلاتی استان و پیش بینی ترافیک سنگین، گفت: در صورت پرحجم بودن ترافیک محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه در محور کندوان اجرایی خواهد شد و از ساعت ۱۰ صبح تردد از چالوس به سمت تهران ممنوع و از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ از سمت تهران به سمت چالوس یکطرفه خواهد شد.

افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه در روز چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت چالوس ممنوع خواهد بود و از ساعت ۱۱:۳۰ تا ساعت ۲۴ حرکت وسایل نقلیه از تهران به چالوس یکطرفه خواهد بود.

او در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روز جمعه گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از سمت تهران به سمت چالوس ممنوع و این محور از ساعت ۱۱:۳۰ تا ساعت ۲۴ از سمت چالوس به تهران یکطرفه است.

فرمانده پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح شنبه نیز از تهران به سمت چالوس ممنوع و از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ همان روز حرکت وسایل نقلیه از چالوس به تهران یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب گفت: محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در محور هراز حد فاصل پلیس راه لاریجان تا لاسم پلور با توجه به حجم ترافیک به صورت مقطعی اجرا خواهد شد.

او افزود: تردد موتور سیکلت‌های به جز موتور سیکلت‌های امدادی و انتظامی از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

ترافیک پرحجم و روان در جاده‌های مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه حجم ترافیک خودرو در خطوط رفت و برگشت محور‌های کندوان و هراز اکنون به صورت مقطعی پرحجم و روان است، گفت: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه این محور در همه ساعت شبانه روز در حال رصد کاربران جاده هستند.

سرهنگ جهان تاب وضعیت جوی محور‌های استان را ابری اعلام کرد و ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته گزارشی مبنی بر وقوع تصادفات جرحی و حوادث طبیعی در این محور‌های استان نشده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما