۱۲:۵۳ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی برای ورزشگاه وطنی قائمشهر

اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی برای ورزشگاه وطنی قائمشهر

برای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش کاسپین24 | حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جلسه هماهنگی و پیگیری وضعیت اعتباری ورزشگاه‌های شهید وطنی قائمشهر و شهدای ساری، گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تاکنون اعتبار تخصیص داده شد.

رنگرز گفت که علاوه بر نیاز ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی، در حال حاضر نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان نیز به پیمانکاران طرح‌های ورزشی استان بدهکاریم. ضمن اینکه هزینه‌های مربوط به نگهداری و نوسازی زیرساخت‌های متعدد ورزشی استان نیز باید تأمین شود.

مازندران استانی قهرمان‌ساز است که به زیرساخت‌های متعددی برای پرورش استعداد‌های موجود نیاز دارد، اما از نظر اعتباری وضعیت‌مان متناسب با عملکرد ورزشکاران استان و نیاز مازندران نیست.

مازندران در ۳۰ رشته ورزشی مدال‌آور دارد، در استان حدود ۲۵۰ سالن ورزشی داریم که محل ظهور و بروز استعداد‌های ورزشی درخشان ما هستند و طبیعتا بخشی از اعتبارات ما صرف بهسازی این سالن‌ها و تأمین تجهیزات موجود در آن‌ها می‌شود.

ارقامی که به استان تخصیص داده می‌شود با آن‌چه که در حد و اندازه نیاز ورزش قهرمانی مازندران است اختلاف و فاصله بسیار زیادی دارد.

ورزشکاران المپیکی ما در سالن‌هایی تمرین می‌کند که برای رفع مشکات تجهیزاتی و فنی آن‌ها گاهی به ارقام اندکی بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان نیاز داریم. یکی از استعداد‌های کم‌نظیر وزنه‌برداری جهان که آینده درخشانی برای او پیش‌بینی می‌کنند اکنون در شرایط نامناسبی تمرین می‌کند و درخواستش از ما یک تخته باکیفیت است که شاید با کمتر از ۲۰ میلیون تومان بتوان آن را تأمین کرد.

در چنین شرایطی و با این میزان کمبود اعتباری تلاش‌مان بر این است که برای پاسخ دادن به درخواست فوتبال‌دوستان و هواداران تیم بزرگ نساجی، نیاز‌های اعتباری بهسازی ورزشگاه‌های شهید وطنی و شهدای ساری را نیز از محل اعتبارات استانی تأمین کنیم.


منبع : باشگاه خبرنگاران