۱۶:۵۴ ۱۳۹۸/۱۱/۸
با نگاه خیرخواهانه یکی از خیّرین آملی حوزه سلامت

از 420 پرستار نمونه بیمارستان های آمل تجلیل شد

از 420 پرستار نمونه بیمارستان های آمل تجلیل شد

تجلیل از 420 پرستار شاخص شهرستان آمل با پیشنهاد نظام پرستاری و دفتر پرستاری بیمارستان های آمل و با اقدام خیرخواهانه یکی از خیّرین حوزه سلامت ، صورت گرفت.

به گزارش کاسپین24| این خیّر از فعالان حوزه توسعه سلامت می باشند که با کمک به حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی استان خصوصاً شهرستان آمل ، مسئولیت پذیری خود را با نیتی الهی به اثبات رسانده اند . با توجه به باور هوشمندانه ایشان نسبت به پرستاران بعنوان نقطه اتصال میان پزشک و بیمار در درک آلام و التیام بیماران و مراقبت و ارائه امید و روحیه مضاعف به ایشان و خصوصاً خانواده آنها ، امسال نیز با درک درست و هدفمند از نگاه انسان دوستانه و به پاس قدردانی و حق شناسی از فرشتگان سفید پوش این سنت حسنه و ارزشمند را زنده نگه داشته اند .

قدردان اقدام ارزشمند و بی منت خیّران نیک اندیش به جامعه پرستاری آمل هستیم.

آقای کمالی رئیس نظام پرستاری آمل، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که با همراهی خوب اعضای هیئت مدیره و دیگر متولیان و حامیان شهرستان توانستیم برای پنجمین سال متوالی مراسم گرامیداشت و تکریم از جامعه پرستاری شهرستان آمل را با شکوه هرچه بیشتر همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با هدف ایجاد انگیزه ، دلگرمی و شور و نشاط در جامعه پرستاران و بهیاران بیمارستان های دولتی و خصوصی شهرستان آمل ، برگزار کنیم.

کمالی افزود: تشکر ویژه دارم از گشاده دستی ، سخاوتمندی و اقدام ارزشمند و بدون چشم داشت این خیّر بزرگوار در تجلیل از 420 پرستار نمونه شهرستان آمل که با همت این بزرگوار و نظام پرستاری، توانستیم لبخند رضایت جامعه پرستاری را بهمراه داشته باشیم .

قدم برداشتن در امر خیر بزرگترین توفیق الهی است.

نمایندگان این خیّر هم در این مراسم ضمن قدردانی و سپاس از تلاش های شبانه روزی جامعه پرستاران شهرستان آمل، افزودند: خداوند بزرگ را شاکریم که با تلاش و همت و نگاه بلندی که این خیّر بزرگوار به پرستاران داشتند، امسال هم توفیق شد تا در کنار نظام پرستاری آمل، در خدمت جامعه پرستاری باشیم و از زحمات ایثارگرانه این قشر زحمتکش به وسع خود تشکر و قدردانی نماییم .

همچنین یادآور شدند: از خداوند بخواهیم که قدم برداشتن در راه خیر را نصیب همه ما نماید زیرا یک توفیق الهی است و این سعادت و خوشبختی را خداوند نصیب کسانی کرده که به خلق خدا خدمت می کنند. مسلماً عزت نفس و بزرگی به جایگاه و مقام افراد ارتباطی نداشته و از فهم و درک شخص از جامعه و رابطه اش با خداوند متعال نشات می گیرد.

در این آیین علاوه بر قدردانی از زحمات شهرستان آمل، بنا به پیشنهاد نظام پرستاری و دفتر پرستاری بیمارستانهای شهرستان آمل ، به 420 پرستار این شهرستان کارت ورزش و سلامت به مبلغ 1/000/000 ریال اهداء گردید.