۱۴:۰۲ ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی را از امروز در محورهای مازندران خواهیم داشت، گفت: محدودیت‌های ترافیکی هفته جاری از امروز شروع شده و تا روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاسپین24 | یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جوی محورهاي شمال اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی را از امروز در محورهای مازندران خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه معمولا چهارشنبه‌ها با ترافیک شروع می‌شود، افزود: محدودیت‌های ترافیکی هفته جاری از امروز شروع شده و تا روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی كاميون وكاميونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختي و فاسد‌شدني از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز جمعه ۲۷ بهمن ماه امسال به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، اظهار کرد: در صورت پرحجم بودن تردد و اعلام مأموران پليس راه درمحل، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه امسال تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به مقصد چالوس به‌صورت يک‌طرفه خواهد بود. 

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: از ساعت ۱۴روز جمعه ۲۷ بهمن ماه امسال آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس)انسداد بصورت کامل را خواهیم داشت، تصریح کرد: از ساعت ۱۷ نیز از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌شود وی با بیان اینکه از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود، یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج -چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است. رئیس پلیس راه مازندران در پایان بر توجه به هشدارهای پلیس تاکید کرد.


منبع : فارس