۱۸:۲۵ ۱۴۰۳/۱/۵

اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه مقطعی در محور هراز

اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه مقطعی در محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین مقطعی در محدوده‌های آب‌اسک، چلاو، گزنک محور هراز، گفت: با مدیریت پلیس راه به‌صورت مقطعی اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پليس قرار می‌گیرد.

به گزارش کاسپین24 | یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: از ساعت ۱۰ صبح امروز ممنوعیت تردد از محدوده طویر محور کندوان اعمال شد و از ساعت ۱۳ تردد به‌صورت یک‌طرفه برقرار است که این محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی به سمت شمال ادامه دارد.

وی با اشاره به ترافیک سنگین مقطعی در محدوده‌های آب‌اسک، چلاو، گزنک محور هراز، افزود: با مدیریت پلیس راه به‌صورت مقطعی اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پليس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر هم به‌صورت پرحجم و روان گزارش شده است.

جهان‌تاب با اشاره به بارانی و لغزنده بودن محورهای ساحلی از رامسر تا گلوگاه استان، یادآور شد: در ارتفاعات استان بارشی نداریم و سطح جاده‌های خشک گزارش شده است.

وی با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، گفت: موضوع مهم توجه به توصیه‌های پلیس به‌ویژه در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی است؛ به این دلیل که این محدودیت‌ها برای تسهیل در تردد هموطنان ما در دستور کار قرار دارد.


منبع : فارس