۱۳:۲۹ ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
امیرمیران آملی مطرح کرد:

امیرآباد بهترین مکان برای تبدیل به منطقه آزاد است

امیرآباد بهترین مکان برای تبدیل به منطقه آزاد است

نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت:امیرآباد بهترین مکان برای تبدیل به منطقه آزاد است.

امیرمیران آملی در گفت‌و‌گو با ایسنا مازندران اظهار کرد: قیمت مرغ از یکسال و نیم گذشته با تدبیر جهاد کشاورزی و معاونت دام و طیور کنترل و براساس مصرف داخلی تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه در ایام عید در تولید و ذخیره سازی مرغ هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: قیمت متعادل یک مرغ 7 هزار و 500 تا 8 هزار تومان در نظر گرفته شده اما باتوجه به گران شدن گوشت قرمز ممکن است قیمت مرغ در ایام نوروز دچار نوسانات اندکی شود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران در ادامه از راه اندازی واحد جوانان بازرگان در سال جدید در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این اتفاق برای نخستین بار در مازندران ایجاد می‌شود و نکات مثبت آن ورود راحت تر تفکر نو و پویا و با انگیزه جوانان در حوزه های اقتصادی است.

آملی افزود: درباره کارت های بازرگانی نیز تصمیم بر آن شد با برنامه‌ریزی‌های لازم کارت های بازرگانی برای داشتن صادراتی پویا راحت تر در اختیار بازرگانان قرارگیرد.

میران در ادامه در مورد آینده بندر امیرآباد تصریح کرد: این بندر ظرفیت بی نظیری برای مازندران و سومین بندر کشور ازنظر میزان ورود و خروج کالا است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: منطقه اقتصادی ویژه تمام توان این بندر نیست و با تبدیل شدن بندر امیرآباد به منطقه آزاد می توان شرایط بسیار مطلوبی را در اقتصاد استان متصور شد.

وی یادآور شد: ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی، سورتینگ مواد غذایی در کنار صادرات انواع محصولات می تواند برای مازندران نقطه قوت فراوانی باشد.

میران با ابراز تاسف از پراکندگی آرا برای تبدیل امیرآباد به منطقه آزاد گفت: در هر شهری که زیرساخت های لازم برای تبدیل شدن بنادر صادراتی به بندر آزاد باشد مخالفتی در کار نیست اما درحال حاضر امیرآباد بهترین مکان برای تبدیل به منطقه آزاد است.