۱۳:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹

انتصاب رؤسای ستاد امر به معروف و نهی از منکر

انتصاب رؤسای ستاد امر به معروف و نهی از منکر

با صدور احکامی جداگانه از سوی نماینده، ولی فقیه در مازندران رؤسای ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی معرفی شدند.

به گزارش کاسپین24 | با صدور احکامی جداگانه از سوی آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، ائمه جمعه بعنوان رؤسای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی معرفی شدند.

در بخشی از این احکام که بر اساس ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط نماینده، ولی فقیه و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، صادر شد، آمده است: اگر معنای امر به معروف و نهی از منکر و حدود آن برای مردم روشن شود، معلوم خواهد شد یکی از نوترین، شیرین‌ترین، کارآمدترین و کارسازترین شیوه‌های تعامل اجتماعی، همین امر به معروف و نهی از منکر است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و نصب العین قرر دادن رضایت حق تعالی و با توجه به رویکرد رسانه و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همواره در راستای احیاء دو فریضه مقدس و الهی امر به معروف و نهی از منکر تلاش چشمگیر نموده و گام‌های ارزنده جهت رضایت و خشنودی حضرت ولیعصر (عج) بردارید.

محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ابراز امیدواری کرد ائمه جمعه با فعال سازی دفاتر ستاد در شهرستان‌ها و برگزاری جلسات مستمر با مسئولین و تشکیل گروه‌های جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر متناسب با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی حوزه سرزمینی خود، گام‌های موثری برای ترویج و گسترش این واجب الهی در سطح جامعه بردارند.

او افزود: بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر، امکان ایجاد و تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمامی شهر‌ها و بخش‌هایی که دارای امام جمعه هستند فراهم است و این افراد می‌توانند با درخواست از ستاد استان نسبت به فعال سازی ستاد در منطقه خود اقدام کنند.



منبع: باشگاه خبرنگاران