افزایش تولیدات ایران خودرو
افزایش تولیدات ایران خودرو تولیدات کارخانه ایران خودروی مازندران امسال ۲۲درصد افزایش یافت.
برخی ها فرهنگ غلط را در جامعه روستایی تزریق می کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران: برخی ها فرهنگ غلط را در جامعه روستایی تزریق می کنند نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برخی ها از اصالت های فرهنگی، سنتی و دینی فاصله گرفتند و فرهنگ غلط را به جامعه روستایی تزریق می کنند، نسبت به این پدیده انتقاد ک...
تمامی امکانات برای مقابله با کرونا در مازندران بسیج شود
نماینده ولی‌فقیه در مازندران: تمامی امکانات برای مقابله با کرونا در مازندران بسیج شود نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به موج پنجم بیماری کووید ۱۹ و افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان ، گفت : باید تمامی امکانات برای مقاب...
ستاد ملی کرونا برای تعطیلات محرم تدابیر شدیدی اتخاذ کند
نماینده ولی فقیه در مازندران: ستاد ملی کرونا برای تعطیلات محرم تدابیر شدیدی اتخاذ کند نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تعطیلات تاسوعا و عاشورا را در پیش داریم؛ از ستاد ملی کرونا خواست تا تدابیر سخت‌گیرانه‌ای را برای مبارزه با کرونا اتخاذ کنن...
فرزندان را متناسب با فرهنگ و تبلیغات دینی تربیت کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران: فرزندان را متناسب با فرهنگ و تبلیغات دینی تربیت کنیم نماینده ولی فقیه در مازندران اصل و اساس دین را ولایت برشمرد و گفت: خانواده ها باید فرزندان را متناسب با فرهنگ و تبلیغات دینی تربیت کنند.
حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران: حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی می شود نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی کشور می شود و باید از این فرصت بهره برد.
دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از مردم برای شرکت در انتخابات
دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از مردم برای شرکت در انتخابات نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیامی مشترک مردم را برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت کردند.
انقلاب اسلامی باور «ما می توانیم» را نمایان کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران: انقلاب اسلامی باور «ما می توانیم» را نمایان کرد نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی باور ما می توانیم را نمایان کرد، گفت: تبلیغات نامزدها باید سالم باشد.
پیام و زبان انتخابات جهانی و بین المللی است
نماینده ولی فقیه در مازندران: پیام و زبان انتخابات جهانی و بین المللی است نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای گفت:انتخابات دارای پیام و زبان جهانی، سیاسی و بین المللی است.
علاج همه دردها شرکت پرشور در انتخابات است
نماینده ولی فقیه در مازندران: علاج همه دردها شرکت پرشور در انتخابات است نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: علاج همه دردها، شرکت پرشور، حداکثری و آگاهانه در انتخابات است.
وعده ناممکن نامزدها توهین به شعور مردم است
نماینده ولی فقیه در مازندران : وعده ناممکن نامزدها توهین به شعور مردم است نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری از نامزدهای سیزدهیمن دوره ریاست جمهوری خواست تا در شعارهای تبلیغاتی خود امکان تحقق آن را در نظر بگیرند و تاکید کرد : د...
پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران به مناسبت ۱۴و ۱۵ خرداد
پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران به مناسبت ۱۴و ۱۵ خرداد نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار این استان با صدور پیام مشترکی ، ضمن تسلیت سال‌روز رحلت ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) ، سالروز قیام ۱۵...
مشارکت پرشور و انتخاب اصلح ضروری است
مشارکت پرشور و انتخاب اصلح ضروری است نماینده ولی فقیه در مازندران فراهم کردن شرایط برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را یک ضرورت دانست.
۲۰ تن از ورزشکاران ضد صهیونیست مازندران تجلیل شدند
۲۰ تن از ورزشکاران ضد صهیونیست مازندران تجلیل شدند ۲۰ تن از ورزشکاران مازندرانی که در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی حاضر به انجام مسابقه نشدند ، امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
رقیب هراسی در انتخابات برنامه دشمن است/ حذف مافیای واردات
نماینده ولی فقیه در مازندران: رقیب هراسی در انتخابات برنامه دشمن است/ حذف مافیای واردات نماینده ولی فقیه در مازندران، رقیب هراسی و اختلاف افکنی بین طرفداران کاندیداها را برنامه دشمن دانست و خواستار هوشیاری مردم برابر این توطئه ها شد.
ضرورت تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در جامعه
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد ضرورت تقویت فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در جامعه نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه در عین توجه به رسالت مادری می توان به وظایف علمی و اجتماعی پرداخت، بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در جامعه تاکید کر...
تقوی دستاورد و عیدانه ماه رمضان است
نماینده ولی فقیه در مازندران: تقوی دستاورد و عیدانه ماه رمضان است نماینده ولی فقیه در مازندران تقوی را دستاورد ماه رمضان و عیدانه فطر دانست و گفت: رمضان، ماه تربیت و تقوی است.
آزادی کامل قدس سیاست بازگشت ناپذیر نظام اسلامی است
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار: آزادی کامل قدس سیاست بازگشت ناپذیر نظام اسلامی است نمانیده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با صدور پیامی مشترک با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، بر تداوم حمایت ملت ایران و مردم ولایتمدار مازندران از آرمان آزادی فل...
حضرت علی (ع) مرد جهاد و میدان بود
نماینده ولی فقیه در مازندران: حضرت علی (ع) مرد جهاد و میدان بود نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضرت علی (ع) مقابل زیاده خواهی ها ایستاد، گفت: ایشان مرد جهاد و میدان بود.
سرعت در خدمت رسانی از ویژگی های حکومت امام علی (ع) است
نماینده ولی فقیه در مازندران: سرعت در خدمت رسانی از ویژگی های حکومت امام علی (ع) است نماینده ولی فقیه در مازندران، سرعت در خدمت رسانی را از ویژگی های حکومت حضرت علی (ع) بیان کرد.
اتحاد و انسجام برای کشور ضرورت است
نماینده ولی فقیه در مازندران: اتحاد و انسجام برای کشور ضرورت است نماینده ولی فقیه در مازندران تقرفه و تشتت را برای کشور سم مهلک دانست و گفت: اتحاد و انسجام یک ضرورت برای ایران اسلامی است.
جوانان را با آثار معلم شهید مطهری آشنا کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران: جوانان را با آثار معلم شهید مطهری آشنا کنیم نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری خواستار آشنایی جوانان با آثار این استاد و معلم شهید شد.
«میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی است
نماینده ولی فقیه در مازندران: «میدان» پشتوانه جمهوری اسلامی است نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه میدان پشتوانه جمهوری اسلامی است، گفت: باید قدردان رشادت های شهدایی همانند سردار سلیمانی باشیم.
انتخاب اصلح برای گرم کردن تنور انتخابات ضرورت دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران: انتخاب اصلح برای گرم کردن تنور انتخابات ضرورت دارد نماینده ولی فقیه در مازندران، حضور حداکثری و همگانی مردم و انتخاب اصلح را برای گرم کردن تنور انتخابات امری مهم و جدی بیان کرد.
تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در ماه رمضان زیبنده نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران: تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در ماه رمضان زیبنده نیست نماینده ولی فقیه در مازندران برجسته ترین نیاز روحی انسان را عبادت و معنویت دانست و گفت: تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در ماه رمضان زیبنده نیست.
هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای مردم برود
نماینده ولی فقیه در مازندران: هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای مردم برود نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای واقعی مردم در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و غیره برود.