۱۳:۴۳ ۱۳۹۶/۵/۲۱
در جلسه شورای برنامه ریزی مازندران مطرح شد

انتقاد استاندار از عدم توجه به زیرساخت های روستایی مازندران

انتقاد استاندار از عدم توجه به زیرساخت های روستایی مازندران

استاندار مازندران از عدم توجه به زیرساخت های روستایی استان انتقاد کرد.

به گزارش کاسپین24؛ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه  هیچگونه اقدامات جدی زیرساختی در حوزه روستایی انجام نشد، اظهار کرد: باید به امکانات روستایی توجه کرد و در اولویت های روستایی لحاظ شود.

 وی خاطرنشان کرد: وجود برنامه‌ریزی به رفع مشکلات در حوزه روستایی کمک کرده و نیازمند اقدام جدی‌تری است و پراکندگی روستایی و ساخت و ساز غیر مجاز در حال مدیریت بوده که در راستای اثر بخشی مناسب نیازمند بازنگری است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: همه روستاهای مازندران باید از گاز برخوردار شوند و همچنین  مسائل  بهداشتی و فاضلاب‌های روستایی مدیریت شده و  موضوع تولید در بحث اشتغال روستایی باید احیا شود.

فلاح اطلاع رسانی به روستاها در مقوله تسهیلات بازسازی‌ها را مهم دانست و گفت: بحث طلاق و  اعتیاد باید در روستاها جدی گرفته شود و در موضوع اشتغال با وجود توانمند‌ی‌های روستایی تحصیل کرده های بیکار نباید وجود داشته باشد و درآمدهای روستایی در برخی موارد بیشتر است.

وی در بحث سلامت مردم و خدمات علوم پزشکی مازندران در این مقوله خاطرنشان کرد: 25درصد از وظایف سلامت بر مربوط به علوم پزشکی و باقی مربوط به سایر دستگاه های اجرایی است تا سلامت مردم تامین شود و این  مهم در کارگروه سلامت باید بررسی شده و  بحث پیش گیری، پیگیری و نظارت باید انجام شود./ایسنا