۱۹:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۱۳

انصراف کاله از میزبانی بسکتبال باشگاه های آسیا

انصراف کاله از میزبانی بسکتبال باشگاه های آسیا

درحالی که شهرداری گرگان خود را برای انجام مسابقات باشگاه های آسیا آماده می کند کاله مازندران تیم دوم ایران در این رقابت ها میزبانی را به یک استان دیگر موکول کرده است.

به گزارش کاسپین24 | مهندس بهمن سلیمانی مدیرعامل باشگاه کاله گفت: برای برگزاری مسابقات در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل نشستی با نماینده مجلس و فرماندار و رئیس تربیت بدنی شهر برگزار کردیم و قرار شد که از طریق کمک استانداری نواقص موجود در این سالن قدیمی برطرف شود اما تا این لحظه هیچ اقدامی صورت نگرفت بنابراین با وضعیت ناپسندی که این سالن فرسوده دارد نمی شود میزبان تیم های خارجی بود. آبروی ورزش ملی کشورمان در میان است.

سلیمانی درباره پروژه سالن ده هزار نفری این باشگاه که سال ها است در انتظار تکمیل شدن به سر می برد گفت: قرار است به زودی سقف گذاری این تالار مدرن آغاز شود ولی در این زمینه نیز نیازمند مقامات استانی و کشوری بوده و هستیم. به عنوان یک بخش خصوصی در قبال هزینه های چند صد میلیادری که برای والیبال و بسکتبال کرده ایم انتظار پشتیبانی مسئولان امر را داشته ایم.

سلیمانی درباره مربیگری تیم کاله در لیگ برتر گفت: علی آرزومندی با ما قرارداد چهار ساله دارد اما بازیکنان خارجی ما به کشورشان برگشتند و سرگرم مذاکره با دو بازیکن خوب اروپایی و آمریکایی هستیم.

مدیرعامل کاله درباره تحت پوشش قرار دادن تیم جوانان 2024 ایران نیز گفت: با رفتن مربی روسی منتظر هستیم که فدراسیون بسکتبال به ما مربی خارجی معرفی کند و تا آن لحظه دو مربی مازندرانی آقایان موقتی و قربانی بر تمرینات نظارت دارند.