۱۰:۲۲ ۱۳۹۸/۶/۳۱
استاندار مازندران در مراسم رژه نیروهای مسلح:

ایستادگی امروز در جهان را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم

ایستادگی امروز در جهان را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم

کاسپین24/استاندار مازندران،گفت:ایستادگی امروز در جهان را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم

به گزارش کاسپین24، احمد حسین‌زادگان، اظهار کرد: امنیت امروز کشور را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم.

وی بار اعلام اینکه نسل جوان و جدید در این مقطع زمانی درباره رشادت‌های آن دوران بیشتر بدانند، تصریح کرد: چرایی جنگ، علت پیروزی در برابر کشورهای استعمارگر را به خوبی باید تشریح کنیم.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: اگرچه اقدامات تبیین در طول سال انجام شود ولی این هفته فرصت بسیار خوبی است.

وی اضافه کرد: در منطقه‌ای به پیروزی رسیدیم که کشورهای بزرگ را به چالش کشیدیم و با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه صدور انقلاب فراهم شده و وحدت در بین کشورهای اسلامی با پیروزی انقلابی در حال شکل‌گیری است.

حسین‌زادگان ادامه داد: در شرایطی ورود جنگ شدیم که به لحاظ سیاسی به ثبات مناسبی نرسیده بودیم و در برخی آمریکا با چالش بودیم و تحریم‌های داخل کشور را در کنار مشکلات داشتیم، به لحاظ اقتصادی مشکلاتی در کشور وجود داشت در بحث فرهنگی هم با چالش‌های مواجه بودیم در حوزه نظامی هم مسائل خاصی وجود داشت، با همه این مشکلات در جنگ نابرابر قرار گرفتیم که دشمن در ابتدا با مقاومت‌های مردمی استان خوزستان مواجه شده است و نیروی نظامی ما در این شرایط تا حدودی شکل گرفت و حماسه هشت ساله دفاع مقدس را رقم زدند.

استاندار مازندران یادآور شد: عزت، شرف و استقلال که در پی مقاومت شهدا و ایثارگران برای کشور ایجاد شده است و ایستادگی امروز در جهان را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

وی با اعلام اینکه جنگ ما کفار همچنان ادامه دارد، گفت: دشمن به شیوه دیگری یه دنبال شکست کشور و مردم است و دشمن به دنبال فشار سنگین یه کشور است و با برنامه به دنبال جلوگیری از مسیر پیشرفت کشور است.

حسین‌زادگان خاطر نشان کرد: امروز به برکت مدیریت رهبر انقلاب کشوری سرافراز ور جهان هستیم در حوزه دفاعی سرآمد جهان هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

حسین‌زادگان در پایان گفت: برای توسعه کشور نیاز به انسجام و وحدت داریم و باید در این مسیر گام‌های ارزشمندی برداریم.


منبع:فارس