۱۹:۱۱ ۱۴۰۰/۴/۲۱

اینترنت ثابت ارزان‌تر از اینترنت همراه

اینترنت ثابت ارزان‌تر از اینترنت همراه

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران به مردم توصیه کرد از اینترنت ثابت برای فعالیت در فضای مجازی استفاده کنند.

به گزارش کاسپین24 | علی اصغر پور مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه رسالت اصلی این اداره ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی برای موبایل تلفن ثابت و اینترنت است، گفت: ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان ۴۵ درصد است و ۹۰ درصد مازندرانی‌ها نیز به اینترنت پر سرعت دسترسی دارد.

او از افزایش ۴ تا ۲۰ برابری پهنای باند در روستا‌های مازندران نیز خبر داد و از مردم خواست در صورت اختلال در اینترنت از مراجعه حضوری به شرکت مخابرات خودداری کنند و با سامانه ۳۰۲۰ یا ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.

مدیر عامل شرکت مخابرات مازندران افزود:مازندران طبق نظرسنجی سازمان تنظیم مقررات کشور رتبه سوم رضایتمندی مشتریان را کسب کرده است.

کرونا عامل تحول

اصغر پور با بیان اینکه در جریان شیوع ویروس کرونا شیوه استفاده مشترکین از اینترنت عوض شده است، گفت: کلاس‌های آموزشی و کسب و کار‌های اینترنتی در ایام هم گیری کرونا رونق گرفته است.

او اشاره‌ای نیز به اینترنت مدارس مازندران کرد و افزود: تمام سرویس‌های اینترنت مدارس استان به فیبر نوری متصل شدند تا امکان بارگذاری مطالب آموزشی برای معلمان راحت‌تر فراهم شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه فیبر نوری در سه سال گذشته برای بیشتر شهرک‌های صنعتی تهیه و نصب شده است، گفت: بیش از ۹۵ درصد شهرک‌های صنعتی استان اکنون فیبر نوری دارد.


منبع : باشگاه خبرنگاران