۱۶:۳۷ ۱۴۰۲/۵/۱۴

باند « کرکس» در ساری متلاشی شد

باند « کرکس» در ساری متلاشی شد

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند معروف به « کرکس» در شهرستان ساری خبر داد و گفت: یکی از سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش کاسپین24 | سردار سید موسی حسینی افزود: در اجرای تشدید طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افراد در امر تهیه وتوزیع موادمخدر به صورت باندی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یکی از سرشاخه‌های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و اعضای این باند مغروف به "کرکس" در شهرستان ساری شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی این فرد را حین تردد با خودرو در یکی از مناطق آلوده شهرستان ساری مشاهده که متهم برای فرار از دست قانون با سلاح سرد به سمت ماموران پلیس حمله ور و با واکنش سریع ماموران دستگیر شد.

سردار حسینی با بیان اینکه طی ۲ مرحله عملیات اطلاعاتی و پلیسی، هفت خرده فروش موادمخدر از اعضای این باند دستگیر شدند، اضافه کرد: طی این عملیات غافلگیرانه سه کیلوگرم مواد مخدر تریاک و ۵۰۰ گرم شیشه و هرویین از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: ۲ خودرو و یک موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان خرده فروش موادمخدر کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


منبع : ایرنا