۲۳:۱۶ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بدهکار بزرگ بانکی مورد اشاره سعیدعمرانی کیست؟

بدهکار بزرگ بانکی مورد اشاره سعیدعمرانی کیست؟

رمزگشایی از سخنان مهم معاون دادستان کل کشور در آمل

به گزارش کاسپین24 | سعید عمرانی معاون قضایی دادستان‌کل کشور ششم‌اسفند به شهر صنعتی آمل سفر کرد و در جریان این سفر کاری از برخی شرکت‌ها بازدید کرد.

او در جلسه ستاد تسهیل و رفع‌موانع تولید که در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله(ع) آمل برگزار شد، گفت: مشارکت بانک‌ها در حمایت از تولید کم است و در مواردی مشاهده می‌شود افرادی بدون وثیقه‌های تضمین آور ، وام‌های چند ده میلیارد تومانی دریافت می‌کنند و بعد از آن ردپای آن‌ها در کشور مشخص نیست، اما همین بانک جلوی پای تولید کننده واقعی برای دریافت تسهیلات هزار و یک سنگ اندازی می‌کند.

این سخنان سعیدعمرانی این سوال را مطرح می‌کند که آیا وی در رابطه با صنعت‌گران آملی گفته است یا به طور کلی به پرونده‌های مشابه مفتوح در دستگاه قضایی اشاره کرده است.

از سال‌های گذشته هر زمان که به مبحث تسهیلات بزرگ بانکی مازندران اشاره می‌شد، همواره نام یک شرکت بر سر زبان‌ها قرار میگرفت «فذا»

این شرکت که متعلق به حبیب‌اردشیر لاریجانی است یکی از بزرگترین شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو کشور محسوب می‌شود و در سال‌های گذشته اخبار متعددی از مالک یا مالکین آن مطرح شده است!

شرکت فذا در کنار شرکت‌های صنعت طیور یکی از فعال‌ترین شرکت‌های بخش قطعه‌سازی مازندران محسوب می‌شود و با اشتغال‌زایی برای تعداد زیادی از آملی‌ها و ورود به عرصه مسئولیت‌های اجتماعی و ورزشی توانسته تا حد مطلوبی رنگ جذابی به فعالیت‌های خود بدهد.

اما سوال اساسی این است؟

شرکت فذا که موفقیت‌های چشم‌گیری در حوزه اشتغال داشته به چه میزان تسهیلات بانکی از ۱۰سال گذشته تاکنون دریافت کرده و چه میزان از این تسهیلات را به بانک‌ها عودت داده است و آخرین وضعیت ورشکستگی شرکت یدک‌سازان در چه مرحله‌ای قرار دارد!

خبرنگار کاسپین۲۴، از شما کاربران می‌خواهد تا برای تکمیل این گزارش با ورود به صفحه ارسال گزارش در وب‌سایت نظرات خود را به تحریریه گروه اقتصادی کاسپین۲۴ ارسال کنید.