۱۹:۲۶ ۱۳۹۶/۴/۲۶
فرماندار ویژه آمل عنوان کرد:

برای رفع دغدغه تولیدکنندگان از سوی اداره کار آمل باید برنامه تدارک دیده شود

برای رفع دغدغه تولیدکنندگان از سوی اداره کار آمل باید برنامه تدارک دیده شود

فرماندار ویژه آمل گفت:برای رفع دغدغه تولیدکنندگان از سوی اداره کار آمل باید برنامه تدارک دیده شود.

به گزارش کاسپین24؛سیدجعفر رسولی در کارگروه اشتغال شهرستان آمل با اشاره به اینکه دغدغه تولید و اشتغال در آمل وجود دارد و باید موانع در شهرستان رفع شود، تصریح کرد: حفظ اشتغال موجود در برنامه های شهرستان باید دیده شود، باید برنامه ای برای رفع دغدغه تولیدکنندگان از سوی اداره کار آمل تدارک دیده شود.

وی با بیان اینکه باید رویکرد و برنامه رفع موانع اشتغال تدوین شود، تصریح کرد: تکالیف و تعداد اشتغال از سوی اداره کار تدارک دیده و مدیران با برنامه حاضر شوند.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه مدیران در جلسه گزارش دهند، از ایجاد اشتغال 5 هزار و 500 نفر در این شهرستان خبرداد و گفت: رویکرد آمل در سال گذشته در زمینه ایجاد اشتغال بسیار مناسب بود و باید در سال جاری نیز ادامه یابد.

رسولی با اعلام اینکه آمار بیکاران لیسانس به بالا رو به افزایش است، گفت: رویکرد استان و دولت در زمینه تولید و اشتغال بسیار جدی است چرا که از معضلات اصلی جامعه بیکاری محسوب می شود که مدیران باید در زمینه اشتغال برنامه داشته و در این زمینه پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه تعدادی از واحدها وضعیت خوبی ندارند اما برخی واحدها به دلیل کج سلیقگی ها دچار مشکل شدندکه مدیران باید کمک کنند، خاطرنشان کرد: جلسات کارگروه اشتغال به صورت میدانی در واحدهای دارای مشکل تشکیل شود و مدیران همگی به این واحدها می رویم تا مشکلات به صورت میدانی رفع شود.