۱۱:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

برخی ها فرهنگ غلط را در جامعه روستایی تزریق می کنند

برخی ها فرهنگ غلط را در جامعه روستایی تزریق می کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برخی ها از اصالت های فرهنگی، سنتی و دینی فاصله گرفتند و فرهنگ غلط را به جامعه روستایی تزریق می کنند، نسبت به این پدیده انتقاد کرد.

به گزارش کاسپین24|  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح یادمان سه شهید گمنام شهر فریم با بیان اینکه بانیان وضع موجود و گرانی‌های اخیر بدتر از آمریکا هستند و کسانی که راه غلط در پیش گرفتند باید جوابگوی شهدا و خدا باشند، افزود: ️زنده بودن احساسات و علاقه‌مندی به ایثار و شهادت و فداکاری، مراتب احترام و اکرام به شهدا و احساس مدیون بودن به شهدا در بین مردم این منطقه و جامعه، نعمت محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه ️ما باید در مقابل ایثار شهدا عذاب وجدان داشته باشیم و با خدمت به مردم، بالا بردن پشتوانه مردمی، مشت زدن در دهان استکبار جهانی، حفظ و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی و رسیدگی به امور مربوط به شهدا، دین خودمان را به آنان ادا کنیم.

وی یادآور شد: ️متاسفانه توجه به برخی از ارزش‌های دینی در بوم گردی‌های روستاها رعایت نمی‌شود و گاهاً افرادی با ظاهر نامناسب در روستاهای مذهبی که مردمی کارگر و کشاورز و با اعتقاد دارند ورود پیدا کرده و یک سری فرهنگ غلط را به جامعه روستایی تزریق می‌کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ️نمی‌دانم چرا عده‌ای دلباخته فرهنگ غرب شدند و از اصالت‌های آبا و اجدادی و فرهنگ دینی، مذهبی و باستانی خودشان فاصله گرفتند، گفت: گرانی‌های اخیر در حوزه مواد غذایی اعم از افزایش قیمت شکر، هویج و اقلام دیگر جز اینکه مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند، معنا؟ دیگری ندارد و بانیان وضع موجود بدتر از آمریکا هستند.


منبع: مهر