۱۷:۳۲ ۱۴۰۰/۹/۱۴

برقراری مستمری از کارافتادگی غیرحضوری شد

برقراری مستمری از کارافتادگی غیرحضوری شد

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: امکان ارائه خدمت برقراری مستمری ازکارافتادگی به طور غیرحضوری فراهم شد.

به گزارش کاسپین24 | سیدعلی اصغر محمودی مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: پس از تایید ازکارافتادگی بیمه‌شده توسط کمیسیون‌های پزشکی موضوع ماده ۹۱ قانون، صدور حکم برقراری مستمری ازکارافتادگی به طور کاملا غیرحضوری از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir میسر شده است.

او گفت: در سرویس غیرحضوری برقراری مستمری ازکارافتادگی، انواع تعهدات قانونی پیش بینی شده در ماده ۷۰ قانون ارائه شده به صورتی که تمامی احکام برقراری مربوط به غرامت نقص مقطوع، ازکارافتادگی جزیی، ازکارافتادگی کلی ناشی ازکار و ازکارافتادگی کلی غیرناشی از کار، از طریق این سرویس انجام و تمامی مراحل اجرای فرآیند به مخاطب اعلام می‌شود.

محمودی گفت: راهنمای استفاده از خدمت غیرحضوری برقراری مستمری ازکارافتادگی از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی tamin.ir در دسترس مخاطبین واقع شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت: همچنین سایر خدمات مربوط به تعهدات بلندمدت نیز نظیر صدور احکام برقراری مستمری بازنشستگی در دستور کار ارائه خدمات به صورت غیرحضوری قرار دارد و امیدواریم تا پایان امسال با احتساب خدمت برقراری مستمری بازنشستگی، ۱۴ خدمت این حوزه به صورت غیرحضوری ارائه شود.


منبع : باشگاه خبرنگاران