۱۴:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۲۶

برگزاری اختتامیه برنامه‌های کتاب محور در مازندران

برگزاری اختتامیه برنامه‌های کتاب محور در مازندران

اختتامیه برنامه‌های کتاب محور مازندران امروز با تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های کتاب خوانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

به گزارش کاسپین24 | عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در اختتامیه برنامه‌های کتاب محور که با حضور مدیران کل استانی و نمایندگان آن‌ها برگزار شد، از برگزیدگان ۵ محور فعالیتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئوس اصلی حوزه ترویج فرهنگ کتاب انتخاب کرد، تجلیل شد.

او افزود: شرکت کنندگان مازندرانی در بخش‌های روستا‌های دوست دار کتاب، پایتخت کتاب ایران، مروجان فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و جام باشگاه‌های کتاب رتبه برتر را کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و کتاب خوانی همواره جزو الویت‌ها خواهد بود، گفت: یکی از برنامه‌های مهم پیش رو استفاده از زیرساخت‌های فضای مجازی برای تغییر نگرش و تغییر روش در حوزه ترویج فرهنگ کتاب است که به زودی زیرساخت‌های آن در استان فراهم خواهد شد.

حسن نزاد معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی علیرغم کوتاهی‌های انجام شده در سال‌های اخیر رونق گرفته گفت:با کتاب خواندن و آشنایی با مفاهیم کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف می‌توان تفکر ایجاد کرد و در شیوه زندگی و نگرش به مسائل مختلف تحول بخشید.

او افزود:یکی از مهمترین اهداف آموزشی و فرهنگی ما در زمینه‌های مختلف باید پرورش انسان‌های خلاق باشد که این افراد بتوانند از آموخته‌های خویش در جهت زندگی بهتر و ارتباط مثبت و کارساز با محیط بهره گیرند.

منبع : باشگاه خبرنگاران