۱۷:۴۱ ۱۴۰۲/۷/۲۰

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مازندران

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مازندران

راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش کاسپین24 | راهپیمایی سراسری در حمایت از حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی، فردا جمعه ۲۱ مهرمتاه ۱۴۰۲ پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه در سراسر استان مازندران برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در اطلاعیه‌ای از مردم حداجوی و مومن استان خواست با حضور گسترده در این راهپیمایی، بار دیگر از آرمان‌های والای مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند و خشم و انزجار خود را جناییات رژیم منحوس صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران به این شرح است:

عملیات پیچیدۀ ترکیبی، غرور انگیز و افتخار آفرین طوفان الاقصی؛ ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکرۀ نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

زلزلۀ ویرانگر یوم الله ۱۵ مهر، شکست مفتضحانـۀ اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.

حال که دشمن صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی در میدان نبرد خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای طریق القدس و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی، از مردم سلحشور و آگاه و فهیم دیار علویان دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم روز جمعه تاریخ ۲۱/۷/۱۴۰۲، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، مرگ بر اسرائیل را فریاد زده و خشم وانزجار خود را به گوش جهانیان برسانند.


منبع : خبرگزاری صدا و سیما