۱۰:۳۰ ۱۴۰۰/۶/۴

بهره مندی ۳۲۰ خانوار دیگر مازندرانی از شبکه ملی اطلاعات

بهره مندی ۳۲۰ خانوار دیگر مازندرانی از شبکه ملی اطلاعات

۳۲۰ خانوار بخش چهاردانگه شهرستان ساری به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش کاسپین24| فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با راه اندازی سایت جدید ایرانسل شش روستای کلکنار، ایوِل، عالی کلا، سنور، چالو و منزل دره بخش چهاردانگه شهرستان ساری و ۱۲ کیلومتر از جاده مواصلاتی کیاسر به سمنان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و ۳۲۰ خانوار این شهرستان از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برخوردار می‌شوند.

او با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت دسترسی دانش آموزان به خدمات آموزش مجازی به خصوص در روستا‌های استان، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مخابرات منطقه مازندران و تلاش‌های اپراتور‌های ایرانسل و‌های وب یکی دیگر از سایت‌های ابلاغی استان با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان راه اندازی شد.

فلاح با حضور در دو روستای چالو و منزل دره بعنوان روستا‌های تحت پوشش این سایت، ضمن بررسی میدانی وضعیت ارتباطی، گفت: با توجه به وجود مدارس در چهار روستا تحت پوشش این سایت، در تلاش هستیم پس از راه اندازی این سایت، اینترنت مدارس فوق را قبل از آغاز سال تحصیلی تامین کنیم.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران افزود: بزودی با نهایی شدن برخی دیگر از سایت‌های پروژه USO در استان، تعداد ۲۰ روستای دیگر تحت پوشش شبکه ملی اطلاعات قرار خواهند گرفت.


منبع: باشگاه خبرنگاران