۱۳:۰۲ ۱۴۰۰/۷/۲۳

تبلت لنوو TAB6 5G معرفی شد؛ نمایشگر ۱۰.۳ اینچی و چیپ اسنپدراگون ۶۹۰

تبلت لنوو TAB6 5G معرفی شد؛ نمایشگر ۱۰.۳ اینچی و چیپ اسنپدراگون ۶۹۰

تبلت میان رده TAB6 5G با نمایشگر ۱۰.۳ اینچی با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ و باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد.

به گزارش کاسپین24 | نمایشگر ۱۰.۳ اینچی TFT از وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. در پنل پشتی دستگاه دوربین ۸ مگاپیکسلی در کنار فلاش LED دیده می‌شود. در نمایشگر جلویی نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

قلب تپنده لنوو TAB6 5G پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ جای گرفته است که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G و اسلات microSD تا یک ترابایت اشاره کرد. این تبلت به یک باتری با ظرفیت ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. تبلت جدید لنوو از استاندارد IPX3 و IP5X برخوردار است که مقاومت در مقابل گرد و غبار را تضمین می‌کند.

از قابلیت تشخیص چهره برای امنیت بیشتر هم می‌توان بهره جست. این دستگاه از یک سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند و درگاه USB Type-C برای شارژ و انتقال دیتا وجود دارد. دستگاه جدید لنوو ابعادی برابر ۲۴۴ در ۱۵۸ در ۸.۳ میلی‌متر دارد و بلوتوث ۵.۱ و وای‌فای ۸۰۲.۱۱a/b/g/n/ac از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

تبلت لنوو TAB6 5G از تاریخ ۲۲ اکتبر در رنگ‌های آبی و سفید عرضه می‌شود. فعلا اطلاعاتی از قیمت و عرضه آن در بازارهای جهانی در دست نیست. لنوو در بخش لپ‌تاپ و کامپیوتر فعالیت گسترده دارد و دستگاه‌های جدید و به روزی را راهی بازار می‌کند. با سری لپ‌تاپ‌های یوگا توانسته جایگاه خوبی برای خود کسب کند و این سری را با ویژگی‌های خوب و قیمت مناسب عرضه می‌کند. لنوو در بخش تبلت هم کم و بیش فعالیت دارد و با ارائه دستگاه‌هایی قصد ترک این بازار را ندارد.


منبع : دیجیاتو