۱۶:۲۴ ۱۴۰۲/۱۲/۲

جاده‌های شمال زیر بار ترافیک می‌رود

جاده‌های شمال زیر بار ترافیک می‌رود

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه دوم اسفند آغاز شده و تا روز دوشنبه هفتم اسفند ماه امسال در جاده‌های شمال ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاسپین24 | یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: بار ترافیکی در جاده‌های شمال روان گزارش شد.

وی افزود: معمولا طی روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای استان هستیم که به همین منظور اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های شمال خواهیم داشت‌.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه از ساعت ۱۲ ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز شد که تا صبح دوشنبه هفتم اسفند ادامه خواهد داشت، گفت: تردد انواع موتورسیکلت‌ها تا ساعت ۶صبح روز دوشنبه هفتم اسفند در تمامی محورهای استان ممنوع است.جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس اشاره کرد و افزود: البته محور کندوان باتوجه به انجام عملیات ایمن‌سازی تا ساعت ۲۴ امشب مسدود است و بعد از بازگشایی اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در این محور خواهیم داشت.

وی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۸:۳۰ روز پنج‌شنبه سوم اسفندماه از مرزن‌آباد به سمت تهران مسدود و از ساعت ۱۰ صبح از ابتدای پل زنگوله به‌صورت یک‌طرفه شده و از ساعت ۲۳ محدودیت یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: از ساعت ۱۱ روز یک‌شنبه ششم اسفندماه از ابتدای آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

جهان‌تاب یادآور شد: از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه شده و از ساعت ۲۴طرح اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دو طرفه خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله طی این مدت برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، افزود: اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۹ صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: در صورت پرحجم بودن تردد و اعلام ماموران در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ بعد از ظهر روز چهارشنبه دوم اسفندماه از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از پل زنگوله به مقصد چالوس یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد را از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه چهارم، شنبه پنجم و دوشنبه هفتم اسفندماه در محور کندوان داریم، اضافه کرد: ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ از ابتدای تهران شمال به مقصد چالوس انجام و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس انسداد کامل اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۷ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود و از ساعت ۲۴همان روزها طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه دوم و پنج‌شنبه سوم اسفند و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه چهارم، شنبه پنجم و یک‌شنبه ششم اسفندماه امسال از این محور ممنوع است.

وی یاداور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز را در صورت افزایش حجم ترافیک طی روزهای چهارشنبه دوم، پنج‌شنبه سوم، جمعه چهارم و یک‌شنبه ششم اسفندماه از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس این محور خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان درصورت کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.


منبع : فارس