۱۶:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

جشنواره کتاب سال در مازندران برپا می شود

جشنواره کتاب سال در مازندران برپا می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برپایی جشنواره کتاب سال مازندران خبر داد.

به گزارش کاسپین24| عباس زارع،اظهار داشت با توجه به استقبال خوب ناشران، نویسندگان و پژوهشگران از این جشنواره، مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ دی ماه تمدید کردیم.

وی هدف از برگزاری این جایزه را حمایت مادی و معنوی، ترغیب نویسندگان، ناشران و پژوهشگران عنوان کرد و گفت: در بخش تألیف کتاب با موضوع مازندران، جایزه ویژه ای درنظر گرفته‌ایم تا علاوه بر حمایت از نویسندگان بومی، به احیای فرهنگ بومی نیز توجه کرده باشیم.

زارع همچنین افزود: علت اینکه این دوره از جایزه کتاب سال را در بازه زمانی ۹۳ تا ۹۷ درنظر گرفته‌ایم این است که آثار نویسندگان و ناشران در دوره‌های قبل از سال جاری، از نگاه و نظر خوانندگان دور نماند و بتوانیم بهترین‌های این سال‌ها را نیز معرفی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه برگزاری این جایزه در سال‌های آتی فقط به بررسی آثار منتشر شده در یک سال می‌پردازد، گفت: امیدوارم با معرفی آثار برگزیده، مردم کتاب دوست و اهل مطالعه استان مازندران بتوانند استعدادها و آثار جدید را بهتر بشناسند.

علاقمندان برای شرکت در این جایزه می‌توانند به واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مراجعه و آثار خویش را تحویل دهند.