۱۶:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۲۹

خطرناک ترین نقاط دریای خزر کدام قسمت است؟

خطرناک ترین نقاط دریای خزر کدام قسمت است؟

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: مردم از شنا در مناطق سنگ‌چین، دیواره‌ها و صخره‌ها خودداری کنند؛ چراکه بیشترین غریق را در این نقاط داریم.

به گزارش کاسپین24 | غلام‌علی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران اظهار کرد: دریای مازندران، دریایی خطرناک که شنا در آن متفاوت است.

وی با بیان اینکه دریای مازندران طوفانی است و نباید افراد دور از چشم ناجیان غریق دریا نشوند، افزود: لازم است مردم در نقاطی که ناجیان غریق حضور دارند وارد دریا شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با تاکید بر اینکه مردم از شنا در مناطق سنگ‌چین و دیواره‌ها و صخره‌ها خودداری کنند، تصریح کرد: بیشترین غریق را در این نقاط داریم.

فخاری با اعلام اینکه با تمام ظرفیت خود را در طول چهار ماه در سواحل حضور داریم، اظهار کرد: طی این مدت بیش از ۷۰ درصد کاهش غریق داریم.

وی خاطرنشان کرد: پهنه خطرپذیری سواحل به دلیل آزادسازی نوار ساحلی، پسروی آب و نقاط ممنوعه بیشتر شد؛ به‌طوری‌که باوجود اینکه پیش‌بینی می‌شد غرقی بیشتر شود اما کاهش غرقی داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۰۰ نیرو در دریا مستقر هستند، گفت: حتی یک غرقی هم زیاد است اما برخی افراد هشدارها و توصیه‌ها را جدی نمی‌گیرند.


منبع : فارس