۱۶:۴۵ ۱۳۹۸/۷/۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مطرح کرد

خلاء نقد منصفانه در رسانه ها احساس می‌شود/جابر معافی منصف بود

خلاء نقد منصفانه در رسانه ها احساس می‌شود/جابر معافی منصف بود

کاسپین24/مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: خوشنام بود خوشنام رفت، من کسی را ندیدم گله‌ای داشته باشد از مرحوم جابر معافی، امروز جای خالی‌اش احساس می‌شود.

به گزارش کاسپین24؛ عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین تکریم از مقام شامخ زنده‌یاد جابر معافی مدیر فقید خبرگزاری فارس مازندران اظهار کرد: جابر معافی را همه رسانه‌ها با هر گرایش سیاسی قبول داشتند چرا که او پیرامون بسیاری از مشکلات دغدغه داشت و با تلاش به حل آنها می‌پرداخت.

وی افزود: وی فرد اخلاق‌گرایی بود و اخلاق حرفه‌ای را رعایت می‌کرد، هیچ‌گاه تندخویی نمی‌کرد، امروز در حوزه رسانه استان مازندران به افراد دغدغه‌مندی چون جابر معافی نیاز داریم، وی هدف توسعه استان را بدون نگاه سیاسی دنبال می‌کرد.

زارع گفت: متأسفانه امروز خلاء نقد منصفانه احساس می‌شود در صورتی که برای رسیدن به توسعه پایدار به این مهم نیازمندیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه دوره آموزشی در اداره فرهنگ و ارشاد برگزار خواهد شد، گفت: آموزش‌ها در حوزه یادگیری نقد منصفانه خبرنگاران خواهد بود.

وی با بیان اینکه جابر معافی از دوستان محدود من بود، بیان کرد: تلاشش در مسائل خانوادگی جالب بود، برای خانواده وقت می‌گذاشت، خوشنام بود خوشنام رفت، من کسی را ندیدم گله‌ای داشته باشد، امروز جای خالی‌اش احساس می‌شود، همسر خبرنگارش ادامه‌دهنده راهش است، وی هم منتقد است و هم نقد منصفانه دارد.


منبع:فارس