جشن بزرگ فرهنگ و هنر تبرستان در تهران برگزار می شود
جشن بزرگ فرهنگ و هنر تبرستان در تهران برگزار می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشن بزرگ فرهنگ و هنر تبرستان با حضور فرهیختگان و هنرمندان استان در تالار وحدت برگزار می شود.
مجتمع فرهنگی رامسر دو سال دیگر بهره برداری می شود
مجتمع فرهنگی رامسر دو سال دیگر بهره برداری می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تخصیص ۳۰ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری رامسر گفت: این مجتمع تا دو سال آینده بهره برداری می شود.
همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی در مازندران برگزار می شود
همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی در مازندران برگزار می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همایش ملی بزرگداست آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی در محورهای مختلف برگزار می شود.
مازندرانی‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال کتاب از طرح تابستانه ۱۴۰۰ خریدند
مازندرانی‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال کتاب از طرح تابستانه ۱۴۰۰ خریدند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دوستداران کتاب در این استان با خرید بیش از ۱۰ میلیارد ریال کتاب در هفت روز، رکورد جدیدی برای مازندران در میزان استقبال از طرح‌ها...
اجرای برنامه روایت عاشورایی بر بستر فضای مجازی در مازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛ اجرای برنامه روایت عاشورایی بر بستر فضای مجازی در مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روایت عاشورایی برای بستر فضای مجازی و تدوین کتاب آیین مردم مازندران در محرم را از مهمترین برنامه ها ذکر کرد.
خروجی فضای رسانه‌ای مازندران متناسب با وضعیت بحرانی استان نیست
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: خروجی فضای رسانه‌ای مازندران متناسب با وضعیت بحرانی استان نیست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عملکرد رسانه‌های مازندران را نامتناسب با وضع بحرانی موجود دانست و گفت: برخی رسانه‌های مکتوب و مجازی استان با وجود مشکلات و شرایط روزه...
مجوز ۳۵ رسانه در مازندران لغو شد/ پیگیری مطالبات خبرنگاران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: مجوز ۳۵ رسانه در مازندران لغو شد/ پیگیری مطالبات خبرنگاران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه رتبه دوم رسانه های دارای مجوز کشور را داریم، گفت: سال قبل ۳۵ رسانه در استان لغو مجوز شدند.
جشنواره رسانه‌ای «رویشِ نمایش» ویژه تئاتر مازندران فراخوان داد
جشنواره رسانه‌ای «رویشِ نمایش» ویژه تئاتر مازندران فراخوان داد دبیرخانه سی‌وسومین جشنواره تئاتر مازندران برای نخستین بار فراخوان جشنواره‌ای رسانه‌ای با محوریت تئاتر استان با نام «رویشِ نمایش» را منتشر کرد.
واکسیناسیون خبرنگاران مازندرانی از فردا
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد واکسیناسیون خبرنگاران مازندرانی از فردا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت:از روز دوشنبه، تمامی خبرنگاران برای تزریق واکسن کرونا می توانند به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل زندگی خود مراجعه کنند.
فعالیت 500 طراح مدو لباس در مازندران
فعالیت 500 طراح مدو لباس در مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از فعالیت ۵۰۰ طراح و هنرجو برای تولید مد و لباس اسلامی در استان خبر داد.
۶۰۰ رسانه دارای مجوز در مازندران فعال هستند
۶۰۰ رسانه دارای مجوز در مازندران فعال هستند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۶۰۰ رسانه دارای مجوز در مازندران مشغول فعالیت هستند که انتظار می‌رود فضای درآمد رسانه‌ها و فعالان این حوزه تأمین شود.
بهارانه کتاب مازندران از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود
بهارانه کتاب مازندران از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت که بهارانه کتاب سال جاری از ۱۷ خرداد به مدت یک هفته در کتابفروشی‌های عضو این طرح در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.
رسانه‌ها مردم را دعوت به مشارکت کنند
انتخابات1400 رسانه‌ها مردم را دعوت به مشارکت کنند
توجه به فرهنگ بومی اولویت اصلی ارشاد مازندران
توجه به فرهنگ بومی اولویت اصلی ارشاد مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران توجه به فرهنگ بومی استان را از اولویت‌های این اداره کل بیان کرد.
هشت شهر مازندران در بین نامزدهای شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر
هشت شهر مازندران در بین نامزدهای شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور هشت شهر مازندران در بین برگزیدگان نهایی نخستین دوره طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ایران خبر داد.
رمضان ۱۴۰۰ با برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سراسر استان
رمضان ۱۴۰۰ با برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سراسر استان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برنامه های ویژه فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
مازندرانی‌ها بیش از ۲۷ میلیارد ریال کتاب از طرح‌های فصلی ۱۳۹۹ خریدند
مازندرانی‌ها بیش از ۲۷ میلیارد ریال کتاب از طرح‌های فصلی ۱۳۹۹ خریدند مازندرانی‌ها در چهار طرح فروش فصلی کتاب سال ۱۳۹۹ با خرید بیش از ۲۷ میلیارد ریال کتاب استقبال بسیار خوبی از خرید یارانه‌ای کتاب داشتند و سبب شدند این استان در بین استان‌ها...
ارثیه ناتمام دولت/ از الف نشین‌های کوزه به دوش تا نیروگاه پرماجرا
ارثیه ناتمام دولت/ از الف نشین‌های کوزه به دوش تا نیروگاه پرماجرا در حالی شمارش معکوس پایان کار دولت سیزدهم آغاز شده که حدود 5 هزار پروژه نیمه کاره ارثیه آن در مازندران است، طرح هایی که زخم‌هایی بر پیکره و طبیعت مازندران وارد کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل ارشاد مازندران تقدیر کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل ارشاد مازندران تقدیر کرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سپاس نامه‌ای از تلاش‌های مدیرکل و مجموعه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تقدیر کرد.
حفظ فرهنگ و زبان بومی وظیفه هر مازندرانی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: حفظ فرهنگ و زبان بومی وظیفه هر مازندرانی است مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حفظ زبان و فرهنگ و آیین های بومی مازندران را از وظایف اصلی مردم، مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر مازندران دانست.
۹۹ هنرمند مازندرانی نشان فرهنگ وهنر دریافت کردند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: ۹۹ هنرمند مازندرانی نشان فرهنگ وهنر دریافت کردند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از انتشار فهرست اسامی ۹۹ هنرمند استان که دارنده درجه هنری یک تا پنج هستند خبر داد.
تکمیل تالار مرکزی ساری مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر است
تکمیل تالار مرکزی ساری مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، تکمیل پروژه ملی تالار مرکزی ساری را از مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر ذکر کرد.
عدم اعلام شفاف اینترنت خبرنگاران توسط اداره کل ارتباطات مازندران!
عدم اعلام شفاف اینترنت خبرنگاران توسط اداره کل ارتباطات مازندران! مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران از عملکرد اداره کل ارتباطات مازندران انتقاد کرد.
سامانه تحفه بستر مناسبی برای ارائه تسهیلات در عرصه فرهنگ و هنر
سامانه تحفه بستر مناسبی برای ارائه تسهیلات در عرصه فرهنگ و هنر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از پرداخت تسهیلات ویژه اشتغال فرهنگ، هنر و رسانه در سامانه تحفه به عنوان یک فرصت و بستر مناسب در راستای یاری به اصحاب فرهنگ، هنر و رس...
رسانه ها عملکرد مدیران را با استاندارهای حرفه ای منتشر کنند
رسانه ها عملکرد مدیران را با استاندارهای حرفه ای منتشر کنند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،گفت: اخبار ادارات در حد متعارف و با استانداردهای حرفه‌ای باید پوشش داده شود نه این که برخی از رسانه‌ها به بهانه انتشار خبر ادارات، مد...
پرداخت ۱۸۷ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل فرهنگی آسیب دیده از کرونا
پرداخت ۱۸۷ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل فرهنگی آسیب دیده از کرونا ۱۸۷ میلیارد ریال تسهیلات مالی به مشاغل فرهنگی آسیب دیده از کرونا مازندران تاکنون پرداخت شده است.