۱۶:۲۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
استاندار مازندران:

دشمن در سطح مهندسی پندار و رفتار وارد عملیات شد

دشمن در سطح مهندسی پندار و رفتار وارد عملیات شد

استاندار مازندران،گفت:در اغتشاشات اخیر دشمن از طریق رسانه با مدیریت پندار وارد شد و از همه زیر ساخت های رسانه ای نیز بهره برد، یعنی دشمن از طریق رسانه القا کرد که خانم مهسا امینی را نظام کشت و این عملیات روانی توسط رسانه ها انجام شد.

به گزارش کاسپین24| سید محمود حسینی پوردر آیین افتتاحیه طرح های فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران افزود: جنگ سایبری علیه جمهوری اسلامی ایران در چهار ماهه گذشته بر همه زیر ساخت های کشور به خصوص رسانه ملی در تاریخ دنیا بی سابقه بوده است ،اما با توانمندی نیروهای داخلی و کارآمدی جوانان ،بسیاری از این نوع حمله ها خنثی شده است.

وی به نفوذ ابزار های ارتباط جمعی و در اختیار بودن ساختار این ابزار در دست دشمنان اشاره کرد و گفت: در واقع کلید قدرت ابزار رسانه ای ، در اختیار دشمنان است ، همانطوری که رسانه ها ایران را در بایکوت رسانه ای و خبری قرار می دهند و مطالب به نفع خودشان را منتشر می کنند، اما صدا سیمای جمهوری اسلامی در تقابل با امپراطوری رسانه ای منویات رهبری را در دنیا به درستی منعکس می کند.

استاندار مازندران نمره صدا و سیما در انجام ماموریت های مختلف را بالا توصیف کرد و یادآور شد: در اغتشاشات اخیر دشمن از طریق رسانه با مدیریت پندار وارد شد و از همه زیر ساخت های رسانه ای نیز بهره برد، یعنی دشمن از طریق رسانه القا کرد که خانم مهسا امینی را نظام کشت و این عملیات روانی توسط رسانه ها انجام شد و تا حدودی در مدیریت پندار موفق شد و سپس مدیریت افکار را برنامه ریزی کردند به طوری که برخی از چهره های مختلف اجتماعی ، ورزشی و سیاسی را علیه نظام جذب کردند.

حسینی پور بیان کرد: در مرحله سوم نیز دشمن در اغتشاشات اخیر از طریق رسانه قصد داشت مدیریت رفتاری را بدست بگیرد تا مردم را به کف خیابان ها بکشاند که خوشبختانه مردم با بصیرت، در باتلاق تعریف شده دشمنان از طریق رسانه ها نیافتادند.

وی ادامه داد: در مجموع صدا و سیمای جمهوری اسلامی با روشنگری درست توانست مدیریت رسانه ای دشمنان را در اغتشاشات خنثی و غلبه کند.

استاندار مازندران بر لزوم پوشش تلویزیونی رویدادها در همه نقاط استان به خصوص در روستاها تاکید کرد و گفت: اگر به این نکته توجه نشود مردم روستاها هم به سمت برنامه های ماهواره ای می روند.

حسینی پور به حضور میلیونی مسافران و گردشگران در طول هفته به خصوص در شرایط های تعطیلی تهران اشاره کرد و افزود: معتقدیم با جمعیت شناور ۲۰میلیونی مازندران به توجه ملی نیاز دارد و حتی رسانه ملی در این استان باید شکل بگیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران به توسعه و پیشرفت صدا و سیمای مرکز استان اشاره کرد و گفت: تنفس اجتماعی تهران پایتخت به مازندران فشار می آورد، محورهای منتهی به مازندران همواره ترافیک سنگین دارد که ناشی از ورود هموطنان به این خطه است.

وی به وجود مواهب طبیعی مازندران و حضور جمعیت غیر بومی که ساکن غیر دائمی دارند، اشاره کرد و گفت: طبق بررسی ها از تمامی نقاط کشور در مازندران واحد مسکونی دارند، سه هزار و ۶۰۰ روستایی مازندران نیاز به تقویت آنتن دهی رسانه ملی دارد تا مردم از برنامه های رسانه های غربی بی نیاز شوند.

منبع:ایرنا