۱۸:۰۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
مازندران در ایستگاه انتخاب

دعوت مدال آوران برای حضور

دعوت مدال آوران برای حضور

ساعت ها و لحظه ها برای خلق حماسه جدید در ایران اسلامی و مازندران به شماره افتاد و بار دیگر مردم دیار علویان سربلند خواهند شد.

به گزارش کاسپین24 | ساعت‌ها و لحظه‌ها برای خلق حماسه جدید در ایران اسلامی و مازندران به شماره افتاده است و مردم دیار علویان روز ۱۱ اسفند بهترین نغمه‌ها را برای سربلندی ایران اسلامی سر خواهند داد.

مازندران به ایستگاه انتخاب رسیده است و حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار مازندرانی واجد شرایط رأی دادن هستند و از بین ۳۷۰ داوطلب موجود در ۹ حوزه انتخابیه ۱۲ نفر را به مجلس و چهار نفر را به مجلس خبرگان روانه خواهند کرد.

همچنین سه هزار و ۲۱۰ شعبه آرای مردم مازندران را در روز انتخابات جمع آوری می‌کنند.

اقشار مختلف از جمله ورزشکاران مازندرانی همچون همیشه و در این مقطع حساس و سرنوشت ساز از مردم درخواست کردند در انتخابات حضور پر شور داشته باشند.

سپیده بابایی کاپیتان و ملی پوش تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان درباره لزوم حضور در انتخابات گفت: وظیفه خود می دانم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کنم و از مردم عزیز کشورم می‌خواهم که با حضور در انتخابات در تصمیم گیری کشورمان سهیم باشند.

حضور در انتخابات نقش مهمی در تصمیمات کشور دارد

همچنین علیرضا یوسفی قهرمان وزنه برداری با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: خودم در انتخابات شرکت می‌کنم و وظیفه هر ایرانی است که در انتخابات شرکت و فرد لایق و شایسته ای را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب کنند.

وی افزود: با حضور در انتخابات می‌توانیم نقش مهمی در تصمیمات کشور داشته باشیم.

رزا ابرهیمی قهرمان پاراتکواندو جهان و آسیا که تاکنون مدال‌های رنگارنگی را برای مردم ایران و مازندران به ارمغان آورده است از تمامی اقشار جامعه بویژه جامعه بزرگ ورزش کشور استان خواست تا برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان در این انتخابات شرکت کنند.

احمدرضا رضایی دروازبان و کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان نیز مردم استان را به پویش بزرگ انتخابات دعوت کرد و گفت: از همه آحاد مردم بویژه ورزشکاران دعوت می‌کنم که در انتخابات پیش روی با تمام قدرت و با عزت و افتخار شرکت کنند.

وی شرکت در انتخابات را برای سربلندی ایران اسلامی در جهان واجب و ضروری برشمرد.

یحیی صالح طبری رئیس هیأت پزشکی ورزشی مازندران در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری هر چه پرشورتر این رویداد مهم در کشور گفت: ملت غیور ایران بویژه جامعه بزرگ ورزش کشور و استان مازندران در روز یازدهم اسفند با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

ابوطالب باقری رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان مازندران در خصوص انتخابات گفت: توصیه بنده به ملت عزیز ایران چه زن و چه مرد این است که برای کشور و جامعه خودشان ارزش و اهمیت قائل باشند.

وی افزود: از آحاد ملت ایران بویژه جامعه بزرگ ورزش کشور می‌خواهم که در انتخابات شرکت کنند زیرا قطعاً حضور پرشور در انتخابات دست رد به سینه کوردلان و دشمنان انقلاب است.

روح اله طور سوادکوهی رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیز شرکت در انتخابات را وظیفه هر ایرانی دانست تا در تصمیم گیری مملکت در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: خودم به اتفاق خانواده و همپای هموطنان برای اینکه دست رد به سینه دشمنان ایران اسلامی بزنیم، حتماً در انتخابات شرکت می‌کنیم.

قاسم عزیززاده‌گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران اظهار کرد: در استان مازندران، ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهم اسفند هستند، که تعداد رأی‌اولی‌ها، ۱۱۲ هزار و ۹۳۲ نفر است.

در استان مازندران، ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهم اسفند هستند، که تعداد رأی‌اولی‌ها، ۱۱۲ هزار و ۹۳۲ نفر است

وی افزود: جمعیت رأی اولی‌ها در این استان شامل ۵۷ هزار و ۶۱۴ نفر مرد و ۵۵ هزار و ۳۱۸ نفر زن است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات در استان مهیاست و برنامه ریزی لازم برای اجرای هر چهار راهبرد مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات انجام شده است.

قاسم عزیززاده‌گرجی با اشاره به ثبت‌نام ۷۴۸ نفر برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از این تعداد صلاحیت ۴۶۳ نفر تأیید شده بود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۳۵ داوطلب از ادامه رقابت برای انتخابات مجلس انصراف داده‌اند، افزود: این تعداد در ۹ حوزه انتخابیه برای کسب ۱۲ کرسی رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه تلاش‌ها و زحمات فراوانی در حوزه امنیت انتخاب صورت گرفته است، ادامه داد: همه تدابیر برای برپایی انتخابات با امنیت کامل در استان فراهم شده است.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه نظارت عمومی انتخابات بخشی توسط مردم صورت می‌گیرد، گفت: بخشی دیگر کار نیز توسط مجریان و عوامل صورت می‌گیرد و باید در حوزه سلامت انتخابات تدابیر لازم را به خرج دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، گفت: در حال حاضر ۳۷۰ نفر در گردونه رقابت باقی ماندند.

قشرها و گروه‌های مختلف طی روزهای اخیر برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی بیانیه صادر کردند و مردم دیار علویان همانند دوره‌های گذشته حماسه‌ای جدید در این رویداد خلق می‌کنند.


منبع :مهر