۱۹:۳۴ ۱۴۰۲/۸/۱۸
وزیر کشور:

دولت خسارت‌ سیل مازندران را تامین می‌کند

دولت خسارت‌ سیل مازندران را تامین می‌کند

وزیر کشور گفت: دولت بعد از ارزیابی دقیق خسارت سیل روز شنبه هفته جاری در این استان، منابع مالی برای رفع مشکلات مصیبت دیدگان را تامین می کند.

به گزارش کاسپین24 | احمد وحیدی روز پنجشنبه در سفر یکروزه به منظور بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران وارد این منطقه شد.

وی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده عباس آباد در غرب استان مازندران، افزود: دولت در کنار خسارت دیدگان سیل اخیر در این استان است و تمام قد مسوولان مازندران برای رفع مشکلات مصیبت دیدگان پای کار خواهند بود.

وزیر کشور تصریح کرد: جمع آوری درختان شکسته در حریم و مسیر رودخانه های مازندران برای مقابله با سیل های احتمالی بعدی در دستور کار است و از منابع طبیعی کشور خواسته شد باجدیت نسبت به تحقق این امر بکوشد.

وزیر کشور با بیان این که، بررسی دقیق تر خسارات سیل مازندران در دست انجام است، گفت: با برنامه ریزی اصولی دولت خسارت راجبران خواهد کرد.

وحیدی ادامه داد: امروز برای بازدید از مناطق سیل زده شهرستان های مازندران از جمله عباس آباد و چالوس به این منطقه آمدیم تا از نزدیک مشکلات سیل زدگان و مناطق سیل زده را ببینیم، تا با بررسی دقیق تر به مشکلات آنان رسیدگی شود.

بازدید از مناطق سیل زده چالوس، عباس آباد و حضور در نشست بررسی مناطق سیل زده مازندران در دفتر غرب استانداری مازندران از جمله برنامه سفر یکروزه وحیدی به استان مازندران اعلام شد.

حسینعلی محمدی شیرکلاهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت و گو با ایرنا گفت: سیل بامداد سیزدهم آبان امسال ۴۳ هزار میلیارد ریال به ۱۵ شهرستان مازندران از جمله عباس آباد، چالوس و نور خسارت زد.

وی اظهارداشت : سیل در این شهرستان ها به ۴۷۶ واحد مسکونی تا ۳۰ درصد، ۲۶ واحد مسکونی تا ۷۰ درصد و هفت واحد مسکونی ۱۰ درصد خسارت زده است.

به گفته وی در زمان حاضر ۷۵ دستگاه ماشین آلات در مناطق سیل زده به خدمات رسانی مشغول هستند.


منبع : ایرنا