۱۸:۴۹ ۱۴۰۰/۱/۶
امام جمعه ساری مطرح کرد؛

راستی آزمایی برای برداشتن تحریم‌ها

راستی آزمایی برای برداشتن تحریم‌ها

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه گفت:لغو تحریم‌ها باید راستی آزمایی شود و صرفا در حد بیان نباشد.

به گزارش کاسپین24 | آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با بیان اینکه فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب برای برداشتن تحریم‌هاست، گفت: بازگشت به توافق برجام به زبان و بیان نیست بلکه باید نوشته و راستی آزمایی شود.

او با اشاره به شعار سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها، گفت: مسئولان باید در سال جدید با بهره گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال توجه بیشتری داشته باشند.

خطیب نماز جمعه ساری تنها راهکار برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده را وحدت و همدلی مسئولان و مردم دانست و ادامه داد: چند صدایی جز سو استفاده دشمنان چیز دیگری برای کشور به همراه ندارد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: انتخابات مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی و پشتیبان قوی برای انقلاب است.

او بر ضرورت جوانگرایی در مدیریت‌ها تاکید کرد و افزود: توسعه و پیشرفت روزافزون کشور در گرو بهره گیری از ظرفیت قشر جوان جامعه است و باید به جوانان ایمان و اعتماد داشته باشیم.

امام جمعه ساری بر لزوم رفع مشکلات فراروی قشر جوان جامعه بویژه در بخش اشتغال و مسکن تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با تلاش شبانه روزی نسبت به رفع مشکلات این قشر و بهره گیری از ظرفیت جوانان تلاش بیشتری داشته باشند.



منبع: باشگاه خبرنگاران