۱۴:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۱۲

راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات بیمه سلامت

راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات بیمه سلامت

سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان بیمه سلامت راه اندازی شد.

به گزارش کاسپین24 | روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد: سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان سازمان بیمه سلامت اعم از بیمه شدگان، مراکز تشخیصی درمانی و دفاتر پیشخوان به آدرس shekayat.ihio.gov.ir راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

با توجه به اجرای پروژه ملی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک که از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز شده، نظارت بر حسن اجرای فرآیند پاسخگویی به شکایات از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار خواهد بود.

ایجاد بستر مناسب، آسان و سریع جهت دریافت شکایات ذینفعان سازمان به ویژه در خصوص پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی، عدم نیاز به مراجعات حضوری مردم جهت طرح شکایت به ستاد و ادارات کل استانی با توجه به شیوع بیماری کرونا، ایجاد صندوق دریافت تخلفات اعلامی از سوی شهروندان، از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.

همچنین به منظور پاسخگویی دقیق و سریع به شکایات مرتبط با پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی بخشی در این سامانه پیش بینی شده و مصادیق احتمالی شکایات ذینفعان به تفکیک بیمه شدگان و موسسات تشخیصی و درمانی طرف قرارداد احصا و در سامانه قرار گرفته است.



منبع: باشگاه خبرنگاران