۱۷:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
در گفت وگوی با نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران مطرح شد:

ساختمان نمایندگی اتاق بازرگانی مازندران در آمل تجهیز می شود

ساختمان نمایندگی اتاق بازرگانی مازندران در آمل تجهیز می شود

نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران،گفت:ساختمان اتاق بازرگانی آمل تا پایان سال تجهیز می شود.

امیر میران آملی  در گفت و گو با خبرنگارکاسپین24، اظهار کرد: اتاق بازرگانی مازندران که دفتر نمایندگی آن در آمل در حال احداث است مراحل تکمیل شدن خود را طی می کند.
وی افزود: از آنجایی که قطب صنعت و صادرات و کشاورزی در آمل قرار دارد، این منطقه به عنوان بخش بازرگانی اتاق مازندران انتخاب شد.
میران آملی عنوان کرد: در آمل مکانی به عنوان دفتر نمایندگی در آمل انتخاب شد تا فعلا دفتر فعالیت داشته باشد و سپس اقدام به تهیه زمین و ساخت شده است، و در این دوره از سال 94 بودجه ای به مبلغ 25 میلیارد ریال برای ساخت اتاق بازرگانی آمل اختصاص یافت.
میران تصریح کرد: این اتاق در کنار ساختمان پزشکی قانونی در مکانی با مساحت هزار و صد متر در حال احداث است که تا پایان سال این ساختمان تجهیز می‌شود و به عنوان بخشی که صنعت گران و بازرگانان بتوانند بدون دغدغه به فعالیت‌های خود بپردازند کار خواهد کرد.
نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران، یادآور شد: این بخش قادر به برگزاری کلاس‌های آموزشی و صدور کارت بازرگانی است و در رفع مشکلات دارایی و تامین اجتماعی کمک کار بخش خصوصی خواهد بود که این عوامل می‌تواند اقتصاد آمل را رونق ببخشد.
این مسئول اعلام کرد: مجموعه اتاق بازرگانی در آمل با تمام تجهیزاتش تا پایان سال 97 به اتمام می‌رسد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی تجمیع فعالیت های بخش خصوصی آمل در اتاق بازرگانی این شهرستان را به ایجاد برنامه های محوری برای افزایش اشتغال زایی، توسعه فعالیت های بازرگانی آملی ها و نیز افزایش صادرات و تولید در این شهرستان منتهی دانست و گفت: اتاق بازرگانی می تواند محرک توسعه بخش خصوصی باشد و با تدوین برنامه های توسعه ای بخش تجارت و بازرگانی را رونق دهد.
نائب رئیس آملی اتاق بازرگانی مازندران ابراز امیدواری کرد توان بخش خصوصی آمل در مکان اتاق این شهرستان تجمیع شده و به رونق تجارت و اشتغال در این منطقه منجر شود.